نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR

دانلود دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR

آموزش دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR

WooCommerce Product View in AR (Augmented Reality) | 3D Product View

معرفی دانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس

ارائه روشی مدرن برای فروش راحت تر و جذاب تر که قطعا منجر به فروش بیشتر می شود.
در دوران کرونا که هر از گاهی با قرنطینه عمومی مواجه می شویم و عمدتا فروشگاه های فیزیکی با تعطیلی چند هفته ای مواجه می شوند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، خرید های مردم که عموما از طریق اینستاگرام و وبسایت های اینترنتی صورت می پذیرد، مواجه شدن با یک مزیت رقابتی و فوق العاده جذاب برای فروشگاه های اینترنتی که به دنبال متمایز شدن هستند خبر جذاب و خوشحال کننده ای خواهد بود .

دانلود افزونه حرفه ای محصولات سه بعدی و واقعیت افزوده ووکامرس یکی از جذاب ترین محصولات وردپرسی است که تاکنون برای فروشگاه های اینترنتی بر پایه ووکامرس عرضه شده است. این دانلود افزونه حرفه ای بر پایه تکنولوژی پیشرفته Augmented Reality  یا همان واقعیت افزوده برای گوشی های هوشمند اندروید و IOS اپل ساخته شده است.

جذابیت این محصول زمانی معلوم می شود که مشتری شما قصد دارد یک کالا را از فروشگاهی خریداری کند ولی نمی داند چقدر مناسب نیاز اوست؟ آیا این محصول از لحاظ سایز، رنگ و بسیاری ویژگیهای دیگر همان محصولی است که مد نظر دارد؟ آیا بعد از خرید از خریدن این محصول پشیمان نمی شود؟ آیا این محصول با محیط منزل یا فروشگاه مشتری هماهنگی دارد؟ آیا از نظر  ابعاد و اندازه هم خوانی دارد؟ 

دانلود افزونه حرفه ای  نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس

مثال هایی از کاربرد دانلود افزونه حرفه ای WooCommerce Product View in AR

شما یک معمار و طراح داخلی هستید و به دنبال خرید کاغذ دیواری یا پرده و یا فرش، اکسسوری، گل و گیاه و ... برای مشتری خود هستید. شما به تازگی با فروشگاه اینترنتی ای آشنا شده اید که محصولات سه بعدی خود را هم درکنار عکس های محصولات خود به مشتریان عرضه می کند. شما بر روی دکمه "دیدن در اتاق" محصول مورد نظر کلیک می کنید و دوربین گوشی هوشمند شما شروع به اسکن کردن فضای مورد نظر شما می کند و پس از چند لحظه محصول شما در مکان مورد نظر شما قرار می گیرد، مثلا فرش! اینجا شما به عنوان یک طراح داخلی عاشق این فروشگاه اینترنتی می شوید چرا که بسیاری از سختی های انتخاب کردن، را برای مشتری خود از سد راه برداشته است.

دانلود افزونه حرفه ای  نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس

یا در مثالی دیگر:

مشتری شما یک خانم کارمند است که وقت زیادی برای رفتن به بازار مبل ندارد اما می خواهد یک مبل زیبا برای منزل خود انتخاب کند بطوری که با رنگ پرده ها و دیوارها تناسب برقرار کند، این خانم می خواهد علاوه بر سبک های مختلف مبلمان رنگ های مختلف پارچه را بررسی کند. او همچنین می خواهد بداند که آیا این مدل مبلمان با پارچه مازراتی قهوه ای ای که انتخاب کرده، تناسب و زیبایی دارد یا خیر. این خانم به تازگی تبلیغ فروشگاه اینترنتی شما را در اینستاگرام دیده است و متوجه شده است شما بعنوان فروشنگاه اینترنتی این قدرت را به او می دهید که مدل سه بعدی مبلمان مد نظر وی ، بصورت واقعیت افزوده و سه بعدی در گوشی هوشمند او به نمایش درآورید تا او بتواند مبلمانی که انتخاب کرده را در مکان مورد نظر خود ببیند. او همچنین می تواند حتی جای مبل خود را تغییر دهد. مبلمان را با اشاره های انگشت بچرخاند و هر کجا که میخواهد قرار دهد و به این شکل قبل از خرید، جای مبلمان را در منزل خود تعیین کند و تجربه ای فوق العاده از یک خرید بدون دردسر را تجربه کند.

WooCommerce Product View in AR

یا مثلا:

اگر شما که طراح وبسایت هستید و تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی برای مشتریان سابق خود طراحی کرده اید  از امروز که این دانلود افزونه حرفه ای را می خرید می توانید با مشتریان خود تماس و به آنها پیشنهاد اضافه کردن یک قابلیت فوق العاده را بدهید. مطمئن باشید در صورتی که محصولاتشان فیزیکی و از نظر فنی مناسب باشد، با اشتیاق با پیشنهاد شما موافقت خواهد کرد. 

فراموش نکنید جذابیت این محصول بقدری است که کسی تاب مقاومت در برابر آن را نخواهد داشت.

پی نوشت : از بابت فرمت های استفاده شده و مدل های سه بعدی نگرانی نداشته باشید و کار را به کاردان بسپارید ژاکت با پشتیبانی بسیار قوی خود شما را راهنمایی خواهد کرد تا مدل های سه بعدی محصولات مشتریان خود را تهیه کنید.

نکات مهم یک : 
1- برای نمایش مدل سه بعدی در قسمت پیکربندی برای بار اول بر روی دکمه فعالسازی دانلود افزونه حرفه ای کلیک نمایید، تا دانلود افزونه حرفه ای شروع به کار نماید .

2- حتما باید برای هر محصول ووکامرسی هر دو فایل با پسوند .glb که برای اندروید هست و .usdz که برای آی او اس هست بارگذاری شوند تا مدل شما چه به صورت سه بعدی و چه بصورت واقعیت افزوده به نمایش درآید .

3- این دانلود افزونه حرفه ای تنها بر روی محصولات ساده ووکامرس نمایش داده می شود و بر روی محصولات متغیر و ... فعلا قابل نمایش نیست.

4- استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای نیاز به مدل سه بعدی اختصاصی محصولات فروشگاه شما دارد، بصورت پیش فرض دو مدل در فایل خریداری شده دانلود افزونه حرفه ای موجود هست (دو فایل .glb و دوفایل .usdz) که مدل های مربوط به میز و گلدان می باشد. درصورت نیاز به مدل های سه بعدی بیشتر ، از طریق تیکت درخواست بفرمایید تا 5 مدل سه بعدی رایگان دیگر  برای اندروید و آی او اس برای شما ارسال شود .( میکسر، میز اداری، کاکتوس، قاب عکس و صندلی)

نکات مهم دو :  

1- قابلیت واقعیت افزوده برای وبسایت فروشگاهی تنها بر روی گوشی های هوشمند نمایش داده می شود اما نمایش مدل سه بعدی محصول هم بر روی گوشی هوشمند و هم دسکتاپ در صفحه محصول نمایش داده می شود.

2- قبل از خرید از باز بودن آپلود فایل های glb. و usdz. بر روی هاست خود مطمئن شوید.

و در آخر اینکه از خرید تکنولوژی لذت ببرید

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای نمایش سه بعدی محصولات ووکامرس | WooCommerce Product View in AR

:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed

دانلود دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed

آموزش دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed | دانلود افزونه حرفه ای چانه زنی ووکامرس 

Best Price Guaranteed Plugin For WooCommerce

معرفی دانلود افزونه حرفه ای Best Price Guaranteed | چانه زنی ووکامرس

با سلام خدمت شما همراهان عزیز امرون می خوام دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی که برای فروشگاه ووکامرس است معرفی کنم.

دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی یک محصول سال 2021 می باشد که از جدیدترین محصولات وکامرس می باشد. با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای می توانید به مشتریان خود یک دکمه بروی محصولات اضافه کنید که مشتری با کلیک بر روی آن قیمتی به شما پیشنهاد میدهد که برای شما ارسال میگردد سپس در صورت قبول کردن پیشنهاد از سوی شما یک کوپن تخفیف به قیمت پیشنهادی بصورت خودکار ایجاد شده و به مشتری ارسال می گردد که می تواند بسیار راحت محصول را خریداری کند. در کلام عامیانه همان منظور "چانه زنی" قبل خرید می باشد که این دانلود افزونه حرفه ای تا الان توانسته طرفداران زیادی را برای خود جذب کند.

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی

  • گزینه ای برای فعال کردن عملکرد بهترین قیمت در فروشگاه
  • عملکرد بهترین قیمت را در صفحه محصول واحد فعال یا غیرفعال کنید
  • موقعیت دکمه پنجره را تنظیم کنید
  • کاربران می توانند درخواست خود را با تمام اطلاعات ارسال کنند
  • پس از ارسال درخواست ، سرپرست می تواند اعلان ایمیل داشته باشد
  • مدیر می تواند با قیمت پیشنهادی موافقت یا مخالفت کند
  • هنگامی که کوپن مورد توافق سرپرست ایجاد می شود و اعلان برای کاربر ارسال می شود
  • گزینه ای برای سفارشی کردن رنگ پنجره
  • گزینه تنظیم برای نمایش تصویر محصول در پنجره بازشو
  • گزینه ای برای نمایش قیمت واقعی محصول در پنجره بازشو
  • گزینه ای برای تنظیم فیلدهای فرم مورد نیاز است
  • گزینه ای برای تنظیم فیلدهای فرم برای فعال/غیرفعال کردن
  • گزینه تنظیم برای تنظیم متن عنوان بالا
  • گزینه های متن و رنگ دکمه بازشو را باز کنید

 

Best Price Guaranteed

 

دانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ( Best Price Guaranteed )  با بهترین قیمت برای ووکامرس دارای گزینه های تنظیماتی است که امکان مدیریت اعلان ها ، درخواست های مشتریان ، تأیید پیشنهاد ، ایجاد کوپن و ارسال مجدد پیام به مشتریان را فراهم می کند.

این دانلود افزونه حرفه ای می تواند ارتباط با مشتریان ، اصالت برند شما و قابلیت اطمینان محصولات را تقویت کند. همچنین ، با ارائه مستمر محصولات خود با کمترین قیمت ممکن از بازار ، مشتریان خود را بومی سازی خواهید کرد.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای بهترین قیمت تضمینی ووکامرس | Best Price Guaranteed

:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای araz

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز، یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا ایرانی با طراحی کاملا ایرانی و مطابق با سلیقه ایرانی میباشد. کسب و کار های اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت میباشند و از طرفی داشتن یک اعتبار در فضای مجازی از اهمیت هر کسب و کاره امروزی میباشد. اما برای داشتن اعتبار در فضای مجازی باید چه کرد ؟ اصلی ترین روش برای داشتن یک جا و مقام در این فضا، داشتن یک وبسایت میباشد و داشتن یک وبسایت زیبا یک اطمینان خاطری برای کاربران شما بوجود می آورد که این میتواند برگ برنده ی شما در بین رقبای خود باشد.اما برای داشتن یک وبسایت زیبا باید چکار کرد؟ اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید، حتما میدانید که داشتن یک وبسایت(فروشگاه اینترنتی) زیبا میتواند به فروش شما سرعت ببخشد.دسترسی بهتر به محصولات، نمایش درست و کاملا محصولات، راحتی خرید و مشاهده سفارشات، القای حس ارامش و راحتی به کاربر و ... همه و همه به فروش بیشتر شما کمک میکند. اگر شما هم فکر میکنید که به این فاکتور ها نیاز دارید، دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز چیزی است که شما به دنبال آن بودید.دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا جدید میباشد که مطابق استاندارد روز طراحی و پیاده سازی شده است.شما میتوانید با نصب این قالب، فروشگاه اینترنتی خود را به کل تغییر دهید و یک ظاهر جدید و نو را برای فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   فروشگاهی آراز

 

برخی از ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای araz :

  • پنل تنظیمات حرفه ای قالب
  • پنل کاربری ووکامرس حرفه ای
  • پشتیبانی از صفحه ساز قدرتمند المنتور
  • داشتن ویجت های اختصاصی برای صفحه ساز المنتور
  • دارای اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز
  • شمارنده زمان تخفیف
  • نمایش میزان تخفیف محصولات شگفت انگیز
  • قابلیت افزودن نام انگلیسی برای محصولات
  • امتیاز دهی ستاره ای حرفه ای
  • دارای سیستم اختصاصی لیست علاقه مندی ها
  • دارای سیستم اختصاصی برند ها
  • رنگ بندی زیبا و چشم نواز
  • طراحی کاملا جدید و نو
  • کاملا واکنشگرا(ریسپانسیو)
  • ارسال نوتیفیکشن بالای سایت
  • ویجت مخصوص صفحه فروشگاه و مقالات
  • قابلیت ارسال پیغام برای کاربران(ارسال برای تمام کاربران-ارسال پیغام شخصی برای کاربر خاص)
  • و ...
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی آراز

:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | لینک ساز خودکار برگ نارون

دانلود دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | لینک ساز خودکار برگ نارون

آموزش دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | لینک ساز خودکار برگ نارون , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | لینک ساز خودکار برگ نارون

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | دانلود افزونه حرفه ای لینک ساز خودکار برگ نارون  | دانلود افزونه حرفه ای لینک سازی برگ نارون 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای لینک ساز برگ نارون | The Elm Leaf 

دانلود افزونه حرفه ای ای که هم اکنون قصد معرفی آن را دارم دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf نام دارد که اخیرا در سایت Codecanyon منتشر شده و به ادعای طراح آن بهترین دانلود افزونه حرفه ای لینک ساز خودکار وردپرس است. طرح این دانلود افزونه حرفه ای محبوب برگ نارون است که با اضافه کردن آن امکان لینک سازسی خودکار در پست ها ایجاد می نماید. بنابراین این دانلود افزونه حرفه ای وردپرس بسیار کاربرد  و راحت میتواند  لینک ساز خودکار وردپرس انجام دهد.

دانلود افزونه حرفه ای  The Elm Leaf | دانلود افزونه حرفه ای  لینک ساز خودکار برگ نارون
دانلود افزونه حرفه ای لینک ساز خودکار برگ نارون | دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf

 

یکی از عوامل موثر بر سئو و افزایش بازدید سایت استفاده از لینک های مختلف و هدف دار در بدنه سایت است. اضافه کردن لینک به صفحات داخلی سایت یا لینک سازی داخلی و خارجی و همچنین به سایت های مطرح و مرتبط با آمار بازدید بالا یکی از روش ها و مراحل کلیدی و اصلی افزایش رنکینگ و سئوی سایت در گوگل است. بنابراین در صورتی که قصد دارید در موتورهای جستجو دیده شوید استفاده از یکی از دانلود افزونه حرفه ای های لینک ساز خودکار امری غیرقابل اجتناب است و بهترین روش افزایش بازید می باشد.

دانلود افزونه حرفه ای لینک سازی  برگ نارون در وردپرس که یکی از دانلود افزونه حرفه ای سئوی وردپرس به شماره می آید دارای کاربرد جذاب و آسان می باشد. 

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf

  • قابلیت مدیریت تعداد لینک در نوشته‌ها
  • بدون نیاز به تنظیمات پیچیده
  • بهبود لینک بیلدینگ و SEO

 

برای ارائه توضیحات مفصل در مورد امکانات این دانلود افزونه حرفه ای به تصویر زیر توجه کنید.

 

دانلود افزونه حرفه ای  The Elm Leaf | دانلود افزونه حرفه ای  لینک ساز خودکار برگ نارون
دانلود افزونه حرفه ای لینک ساز خودکار برگ نارون | دانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf

در این دانلود افزونه حرفه ای برگ نارون علاوه بر وارد کردن کلمات کلیدی و لینک ها بصورت دستی می توانید از طریق فایل  این محتویات را آپلود کنید.

کار با این دانلود افزونه حرفه ای بسیار راحت بوده و تنظیمات پیچیده ای ندارد که باعث سر درگمی شود. میتواند در ویدئو بالا کار با این دانلود افزونه حرفه ای را ببینید چقدر به سادگی می توانید لینک سازی انجام دهید.

می توانید تعداد لینک را برای دانلود افزونه حرفه ای مشخص کند و یا بینهاد لینک بسازید.

تیم ما بصورت 24 ساعته پشتیبانی محصولات را انجام میدهند و در صورت هرگونه مشکل از طریق ژاکت تیکت بزارید.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای The Elm Leaf | لینک ساز خودکار برگ نارون

:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک | دانلود قالب وردپرس حرفه ای مشابه آپارات

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای اشتراک فیلم آپاراک

دانلود قالب وردپرس حرفه ای اشتراک گذاری فیلم آپاراک  که با زبان نشانه گذاری HTML و فریم ورک بوت استرپ ساخته شده با طراحی زیبا و منحصر به فردی در ژاکت منتشر شده است. دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML آپاراک ،  مناسب جهت به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری مورد علاقتان می باشد. همه ما دوست داریم عکس ها، فیلم ها، آهنگ های مورد علاقه مان را در فیس بوک، توییتر، یوتیوب یا دیگر سایت های اشتراک گذاری به اشتراک بگذاریم. اگر شما زیاد فیلم می بینید و یا اینکه در مورد فیلم ها چیزهای زیادی میدانید، ما یک ابزار داریم که به شما کمک می کند یک وب سایت برای معرفی فیلم و سریال های موره علاقتان ایجاد کنید. دانلود قالب وردپرس حرفه ای اشتراک گذاری فیلم آپاراک به شما کمک می کند تا تصاویر، فیلم ها و… را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید سایت خود را راه اندازی کنید و رسانه های خود را با استفاده از دانلود قالب وردپرس حرفه ای ما به اشتراک بگذارید. دانلود قالب وردپرس حرفه ای آپاراک بر اساس فریم ورک بوت استرپ ساخته شده و در تمامی دستگاه ها به درستی قابل نمایش است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای 15 صفحه جداگانه HTML میباشد. صفحه اصلی :
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   HTML اشتراک فیلم آپاراک

****************

صفحه خصوصی هر فیلم

5ff87048aebc8c2787744560.png

****************

صفحه ورود

5ff8706e2b5cb221b62219af.png

****************

صفحه ثبت نام

5ff87084644c6722f91bc0d0.png

****************

صفحه فراموشی رمز عبور

5ff870924c1b8421d06927a3.png

****************

صفحه 404

5ff870c3ab2a3727c17d5bce.png

****************

صفحه آپلود فایل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   مشابه اپارات

****************

تنظیمات حساب کاربری

5ff87105644c6722fb0bf82f.png

****************

ویژگی های اصلی دانلود قالب وردپرس حرفه ای اشتراک گذاری آپاراک :

  • ساخته شده بر اساس بوت استرپ
  • کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا
  • عالی و طراحی مدرن
  • سازگار و بهینه شده با تمام مرورگر های اصلی IE، Firefox، Chrome، Opera and Safari
  • شامل +16 صفحه HTML
  • به روز رسانی رایگان
  • و …

ویرایش آسان و راهنمای شخصی‌سازی

نگران نباشید! همراه با این دانلود قالب وردپرس حرفه ای یک فایل راهنمای کامل شخصی سازی به شما ارایه می‌شود که در آن آموزش ویرایش تمام بخش‌های دانلود قالب وردپرس حرفه ای با زبان ساده قرار دارد. شما مطابق فایل راهنمای دانلود قالب وردپرس حرفه ای می‌توانید محصولات خود را داخل دانلود قالب وردپرس حرفه ای قرار دهید. همچنین تمام کدهای دانلود قالب وردپرس حرفه ای نشانه‌گذاری شده‌اند تا شما با یک نگاه و جستجوی ساده بتوانید به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کنید. در صورتی که در فرایند شخصی‌سازی و راه‌اندازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای به مشکل برخوردید، با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. ما در پشتیبانی با کمال میل مشکلات شما را حتی‌المقدور رفع خواهیم کرد.
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML اشتراک فیلم آپاراک

:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | Logistix

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | Logistix

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | Logistix , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | Logistix

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Logistix

logistix responsive transportation wordpress theme

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای حمل و نقل لوجیستیکس

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل Logistix کاملا ریسپانسیو و رتینای انعطاف پذیر و آماده برای حمل و نقل و  شرکتهای باربری است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای قدرتمند با دارای تنظیمات و سفارشی سازی متنوعی است. ما بسیاری از ویژگی های طراحی و قابلیتهای قدرتمند که مورد علاقه شماست را اضافه کرده ایم. دانلود قالب وردپرس حرفه ای لاجستیکس بهترین گزینه برای ایجاد یک وب سایت مدرن و شیک برای کسب و کار شماست، شامل دمو و صفحه ساز درگ اند دراپ (با +50 عنصر سفارشی داخلی) که به شما کمک می کند در عرض چند دقیقه سایت طراحی کنید. تمام دموها را در چند ثانیه با یک کلیک می توانید نصب کنید. دارای طرح های زیادی برای نمونه کار، فروشگاه، گالری و وبلاگ است. با دانلود قالب وردپرس حرفه ای قدرتمند Logistix وب سایت خود را در چند دقیقه بسازید.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   Logistix
5fd5fc8391eb4d003825d5f0.jpg
5fd5fc83de297000445d3409.jpg
5fd5fc8375605b004e04e26c.jpg
5fd5fc8375605b004c00d426.jpg
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   حمل و نقل لوجیستیکس
5fd5fca1de2970004576e82b.jpg

لیست کامل ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای Logistix :

  • تست شده با وردپرس 5.x
  • کاملا ریسپانسیو با رتینای آماده
  • مطابق با محبوبترین پلاگین تست شده GDPR
  • پنل مدیریت Front-End قدرتمند
  • سیستم مشبک قدرتمند 1200
  • کاملا سفارشی سازی شده با انواع تنظیمات
  • سازگاری کامل با ویژوال کامپوسر
  • +50 المنت مفید
  • ابزارکهای سفارشی
  • شامل اسلایدر روولوشن
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • پشتیبانی از چندزبانه
  • فایل ترجمه
  • رنگ و فونت نامحدود
  • استایل هدر نامحدود
  • آیکونهای فونت Awesome
  • فونت آیکون سفارشی
  • شامل دموی آماده
  • دارای انواع صفحه اصلی و برگه ها
  • ایمپورت دمو با یک کلیک
  • سازگار با پلاگین های محبوب
  • کد معتبر و بهینه سئو
  • HTML5 & CSS3
  • سازگار با قالب Child
  • شامل فرم تماس 7
  • سفارشی سازی هدر برگه
  • پس زمینه ویدیو
  • افکت پارالاکس نرم
  • طراحی گالری / نمونه کار پیشرفته
  • طرح بندی پیشرفته وبلاگ
  • طرح بندی پیشرفته فروشگاه
  • چند نوع پست سفارشی
  • استایل CSS سفارشی
  • نقشه گوگل یکپارچه
  • به روز رسانی Envato Toolkit
  • کنترل سایدبار پیشرفته
  • لایت باکس یکپارچه
  • مستند شده
  • رسانه های اجتماعی
  • Mailchimp
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • سازگاری Cross-Browser و Cross-Platform
  • به روز رسانی مادام العمر
  • پشتیبانی پریمیوم

به روز رسانی و پشتیبانی حرفه ای

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس اورجینال Logistix دارای پشتیبانی پرمیوم و به روز رسانی مادام العمر رایگان بطور مستقیم از سایت دهکده وردپرس است. برای پشتیبانی فقط کافیست در سایت دهکده وردپرس یک تیکت ارسال کنید.

پشتیبانی شامل موارد زیر است:

  • پاسخ در طول 24 ساعت شبانه روز
  • پاسخ به سوالهای عمومی قالب
  • پاسخ به سوالات خرید قالب
  • پاسخ به باگ ها و مشکلات گزارش شده
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس حمل و نقل لوجیستیکس | Logistix

:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables

دانلود دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables

آموزش دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables | حذف کامل جداول سندباکس

دانلود افزونه حرفه ای ای برای حذف کامل جداول سندباکس پس از انقضای دمو

ویژه ی فروشندگان ژاکت و مارکت های فروش محصولات وردپرسی

در تاریخ 3 شهریور 99 به نسخه 1.0.1 بروز رسانی شد!

معرفی دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس

همانطور که میدانید دانلود افزونه حرفه ای هایی برای ساخت پیش نمایش محصولات و ایجاد نسخه نمایشی وجود دارند تا کاربران بتوانند محصول مورد نظر خود را در محیط پیشخوان وردپرس بررسی کنند. دانلود افزونه حرفه ای های مطرحی چون YITH wordpress test environment و Motopress demo اینکار را بخوبی انجام میدهند. اما مشکل از جایی شروع میشود که این دانلود افزونه حرفه ای ها بعد از ایجاد سندباکس جداول محصولات را در دیتابیس ایجاد میکنند. در واقع این دانلود افزونه حرفه ای ها پس از انقضای نسخه نمایشی تنها جداول پایه وردپرس و ووکامرس را حذف میکنند و جداول مربوط به دانلود افزونه حرفه ای هایی که برای تست قرار داده شده را حذف نمیکنند. در نتیجه این جداول پس از هر بار ساخت دمو توسط کاربران به مرور افزایش می یابند و حجم دیتابیس را به شدت اشغال میکنند و این میتواند در آینده بسیار آزار دهنده باشد و امکان حذف آنها بشدت دشوار خواهد بود. اکنون دانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس میتواند این مشکل را برای شما حل کند. تنها کافیست دانلود افزونه حرفه ای را نصب و فعال نمایید تا زین پس هر سندباکسی که توسط کاربران ایجاد میشود پس از انقضا تمام جداول آنها چه جداول وردپرس و چه جداول مربوط به دانلود افزونه حرفه ای ها بطور کامل حذف میشوند و دیگر هیچ نگرانی بابت افزایش حجم اشغالی دیتابیس نخواهید داشت. قابلیت های دیگری که دانلود افزونه حرفه ای دارد از جمله مشاهده و مدیریت جداول، حذف جداول یک و یا چندین سایت بر اساس شناسه سایت، نمایش جزئیات سایت های اصلی که توسط مدیر شبکه ایجاد شده اند و همچنین امکان ساخت فایل گزارش در هنگام حذف جداول سندباکس را در اختیار شما قرار میدهد. 

دانلود افزونه حرفه ای  ارسال به واتساپ DTWhatsapp

ویژگیهای کلیدی دانلود افزونه حرفه ای حذف کامل جداول سندباکس | Bye Sandbox Tables

  • حذف کامل جداول سندباکس به طور خودکار پس از انقضای دمو
  • حذف جداول سایت ها بر اساس شناسه سایت بصورت ایجکس
  • حذف جداول چندین سایت از یک شناسه تا شناسه خاص بصورت ایجکس
  • امکان نمایش جزئیات سایت های اصلی بصورت ایجکس
  • مشاهده و مدیریت جداول تمام سایتها
  • امکان ساخت فایل گزارش هنگام حذف جداول
  • نمایش نوار درصد پیشرفت حذف جداول
  • عدم دسترسی دانلود افزونه حرفه ای در نسخه های دمو
  • پشتیبانی و قابل نصب فقط در وردپرس شبکه
  • سازگار و تست شده با دانلود افزونه حرفه ای های YITH wordpress test environment و Motopress demo
  • مجهز به سیستم لایسنس گارد ژاکت

 

در تاریخ 3 شهریور 99 به نسخه 1.0.1 بروز رسانی شد!

  • سازگاری با وردپرس 5.5
  • فعال کردن لایسنس فقط در سایت اصلی (شناسه 1)
  • نمایش اطلاعیه لایسنس فقط در سمت مدیر شبکه و سایت اصلی
  • رفع نمایش آیکون دانلود افزونه حرفه ای در مرورگر گوگل کروم
  • رفع وارد کردن شناسه سایت در وردپرس 5.5
  • رفع نمایش جزئیات سایت های اصلی در وردپرس 5.5
  • نمایش سایت های اصلی مدیر شبکه ثبت شده با ایمیل های مختلف
  • رفع نمایش پیغام در تب جداول هنگام حذف جداول در وردپرس 5.5
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای بای سندباکس | Bye Sandbox Tables

:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر :

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر یک موضوع داشبورد مدیریت حق بیمه با مفهوم طراحی مسطح است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای داشبورد مدیر کاملا پاسخگو است که با Bootstrap 3+ Framework، HTML5  ، LESS، Query Media، Jquery، CSS3  ساخته شده است. این یک مجموعه اصلی از اجزای UI قابل استفاده مجدد و یکپارچه با آخرین پلاگین های jQuery است. این می تواند برای همه نوع webapp کوچک و متوسط مورد استفاده قرار گیرد. ما در حال انتشار به طور مداوم در به روز رسانی های طولانی مدت و بسیاری از ویژگی های جدید به زودی در آینده نزدیک به روز رسانی خواهد شد. هنگامی که شما هومر را خریداری کردید، شما حق دریافت تمام آپدیت های رایگان را دارید. این نسخه شامل تمام اجزا و پلاگین ایجاد شده با HTML و jQuery است. این نسخه عالی است اگر شما یک برنامه نویس PHP، Ruby یا JAVA هستید. همانطور که هر صفحه به صورت جداگانه ایجاد می شود، به شما این امکان را می دهد که به سرعت از طریق منابع مورد نیاز برای پروژه خود پیاده سازی کنید. کد بسیار تمیز و روشن است، بنابراین شما نباید هیچگونه مشکلی با اجرای آن داشته باشید.

ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر :

  • دارای فونت فارسی وزیر
  • طرح پاسخگو (دسکتاپ، قرص، دستگاه تلفن همراه)
  • ساخته شده با بوت استرپ جدید ۳.۷
  • UI تخت با سبک زیبایی زیبایی
  • نمای مایع
  • پوست مخصوص نور-سایه
  • HTML5 و CSS3
  • مشخصات هیئت مدیره
  • دیدگاه جادوگر
  • نمایش وبلاگ
  • صفحه مقاله
  • نمایش پروژه ها
  • نمایش یادداشت ها
  • نمایش انجمن
  • دکمه های بارگیری
  • نمودارهای C3
  • مشاهده جستجو
  • نمای کامپوزیت ایمیل
  • نمایش مدیر فایل
  • نمای چت
  • جمع کننده ساعت
  • صفحه فاکتور
  • فرم های توسعه یافته
  • برنامه برنامه مشاهده
  • ویرایشگر کد
  • مشاهده لیست قابل مشاهده
  • بازیابی رمز عبور
  • پلاگین تور
  • نوار کناری ثابت
  • منوی ناوبری ثابت
  • نمایش پست الکترونیک
  • نمایش گالری
  • نمایش جزئیات پروژه
  • سوالات متداول
  • دانلود قالب وردپرس حرفه ای ایمیل
  • صفحه فرود
  • تایمر تایمر
  • ابزارک ها
  • 4 کتابخانه های مختلف نمودار
  • انیمیشن CSS3
  • اعتبار فرم
  • جزء بزرگ منو
  • سبک های مختلف از جداول
  • انیمیشن های متحرک
  • کد ساختار خوب
  • کد خوب سازماندهی شده
  • کادر تأیید سفارشی سفارشی
  • نمایش مشخصات
  • هشدار سفارشی
  • اطلاعیه های ویژه
  • نمای مخاطب
  • نقشه گوگل
  • مشاهده جدول زمانی
  • نمایش تقویم
  • دیدگاه مدال سفارشی
  • داشبورد منحصر به فرد
  • دیدگاه تجزیه و تحلیل ویژه
  • نمایش صفحه نمایش قفل
  • ورود، ثبت نام، صفحات خطا
 

نکته: برای مشاهده پیشنمایش لازم به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نیست. (بر روی دکمه بازگشت به پیشخوان کلیک کنید)

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML پنل مدیریت هومر | homer HTML

:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک | Shanak

دانلود دانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک | Shanak

آموزش دانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک | Shanak , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک | Shanak

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای پیداکردن سریع محصولات شانَک | دانلود افزونه حرفه ای Shanak | دانلود افزونه حرفه ای جستجو براساس SKU محصول

معرفی دانلود افزونه حرفه ای پیداکردن سریع محصولات شانک

شانک دانلود افزونه حرفه ای ای جهت پیدا کردن سریع محصول با استفاده از یک کد هست که کاربرد فراوانی برای کسانی دارد که محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ میکنند. این دانلود افزونه حرفه ای به شما کمک می کند فرایند ثبت سفارش و خرید محصول را برای کاربران خود تسریع دهید که رابطه مستقیمی با افزایش فروش شما خواهد داشت. با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک، به سه صورت که شامل جستجو براساس SKU محصول، جستجو بر اساس کد رندم ساخته شده و جستجو بر اساس کدی که خود شما برای محصول وارد میکنید، می شود قادر خواهید بود ویجت خود را تنظیم نمایید. علاوه بر شورتکد، ابزارکی نیز برای المنتور در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید آن را به صفحات المنتوری خود اضافه کنید و کانفیگ آن را به راحتی انجام دهید. 

دانلود افزونه حرفه ای  پیداکردن سریع محصولات شانَک

دغدغه بسیاری از فروشندگان اینستاگرامی این هست که به چه صورت کاربران خود را به سمت محصول مورد نظر سوق دهند. بهترین راه استفاده از کد محصول و جستجو بر اساس کد محصول است که ما برای شما دانلود افزونه حرفه ای ای بسیار کاربردی نوشته ایم که این مشکل را کاملا رفع می کند و مشتریان شما قادر خواهند بود بر اساس کد شما محصولات را جستجو کنند و سریعا به سمت محصول انتقال داده شوند. تنظیمات بسیار کاملی برای دانلود افزونه حرفه ای قرار داده شده است که شما با استفاده آن قادر خواهید بود استایل ها و برچسب ها را کاملا تغییر دهید و فیلد جستجو کاملا کاستومی داشته باشید. تصاویر مربوط به تنظیمات و قسمت های مختلف دانلود افزونه حرفه ای را می توانید در قسمت گالری تصاویر در بالا مشاهده نمایید. آموزش قسمت های مختلف دانلود افزونه حرفه ای به صورت ویدئویی گرفته شده است و به همراه محصول قرار دارد و هیچ نگرانی بابت عدم آشنایی قسمت های مختلف توسط شما وجود نخواهد داشت. همچنین دموی ما نیز آماده است که از هر نظر آن را بررسی بفرمایید و حتما انتقادات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهترشدن محصول ارسال نمایید. 

 

نسخه 1.0.0 در 28 مهر 1399: 

  • انتشار اولیه در ژاکت ❤️️
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای پیدا کردن سریع محصولات شانک | Shanak

:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس جهان دانلود | Jahan Download

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس جهان دانلود | Jahan Download

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس جهان دانلود | Jahan Download , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس جهان دانلود | Jahan Download

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای جهان دانلود | پوسته Jahan Download

دانلود قالب وردپرس حرفه ای دانلود فایل | دانلود قالب وردپرس حرفه ای دانلودی نرم افزار ، اندروید ، کتاب

 

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای جهان دانلود 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای جهان دانلود مخصوص راه اندازی سایت های دانلودی مباشد که بر پایه وردپرس طراحی شده است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای به نحوی طراحی شده شما بتوانید برای انواع سایت های دانلودی مورد استفاده قرار دهید. مثل:(اندروید ، کتاب ، نرم افزار و هر سایت دانلودی دیگری)

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با توجه به نیاز های یک سایت دانلود طراحی شده و کامل می باشد و شما را از اضافه کردن دانلود افزونه حرفه ای های دیگر دور میکند.

نکته: این دانلود قالب وردپرس حرفه ای برای سایت های دانلودی طراحی شده و امکانات فروش فایل را ندارد.

نکته: این دانلود قالب وردپرس حرفه ای به زبان فارسی میباشد.

 

امکانات پوسته Jahan Download :

یکی از قابلیت های مهم این پوسته باکس دانلود آن می باشد به این دلیل که شما میتوانید از طریق پنل تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای فیلد های مشخصات دانلود را به صورت دلخواه تکمیل کنید. باکس دانلود دارای فیلد های تکمیلی می باشد از توضیحات فایل تا راهنمای دانلود و پیام کپی رایت و... دیگر قابلیت دانلود قالب وردپرس حرفه ای که به چشم میخورد داشتن جایگاه های زیاد تبلیغاتی و انواع حالت های تبلیغاتی از نو متنی و بنری تا به صورت پست که میتوانید نامحدود اضاف کنید.  

پنل تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای جهان دانلود:

در پنل تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای که از بخش سفارشی سازی وردپرس استفاده شده می توانید به راحتی لوگو، فوتر، مطالب پربازدید، باکس دانلود، جایگاه های تبلیغاتی ، متن کپی رایت، اطلاعات تماس و … را تغییر دهید. همچنین نصب پوسته بسیار آسان است و می توانید از دو روش (نصب از طریق وردپرس و بسته نسبی آسان) دانلود قالب وردپرس حرفه ای را به همراه دمو نمایش داده شده بدون هیچ مشکلی در وب سایت خود داشته باشید در صورتی که بخواهید ما به صورت رایگان پوسته را به صورت کامل برای شما نصب خواهیم کرد. اگر دانش فنی خاصی ندارید نگران نباشید ما به همراه پوسته مستندات کاملی ارائه دادیم که براحتی میتوانید کار باسایت را فرابگیرید. 

5e87c318d302b00fe21dfe37.jpg
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   جهان دانلود | پوسته Jahan Download
5e87c3349df20e10100970fd.jpg
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   جهان دانلود | پوسته Jahan Download
5e87c34e4c4120103c518a30.jpg

 

ویژگی های کلیدی دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس دانلودی جهان دانلود :

  • 5 عدد باکس پر بازدیدها (اسلایدر)
  • حالت وبلاگ
  • طراحی کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا
  • کد سفارشی Script/CSS
  • تنظیمات پیشرفته سربرگ
  • خصوصیات نوشته ها
  • نمایش بازدید نوشته ها
  • اشتراک گزاری نوشته ها
  • درباره نویسنده
  • مطالب مرتبط
  • باکس دانلود پیشرفته
  • صفحه 404 اختصاصی
  • سفارشی کردن فوتر
  • طرح بندی نظرات
  • ویجت های آماده
  • جایگاه تبلیغات در صفحه اصلی
  • جایگاه تبلیغات در ادامه مطلب
  • جایگاه تبلیغات در سایدبار
  • منوی موبایل پیشرفته
  • دارای بسته نصبی آسان برای راه اندازی وب سایت مشابه دمو آنلاین
  • سرعت بارگذاری بالا
  • کدنویسی بهینه
  • کنترل پنل تنظیمات پیشرفته
  • 3 منوی (موبایل، فوتر، اصلی)
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس جهان دانلود | Jahan Download

:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | Link Designer

دانلود دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | Link Designer

آموزش دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | Link Designer , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | Link Designer

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | پلاگین link designer Link Designer - Easy Link Designer Plugin for WordPress

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک :

پلاگین Link Designer یک دانلود افزونه حرفه ای کاربردی با بیش از 30 انیمیشن حرکتی جهت ایجاد لینک های جذاب و متحرک برای وردپرس می باشد. که به سادگی و با تنظیمات پیشرفته یه دکمه لینک دار طراحی می کنید و در هر مطالب و صفحات سایت خودتون از طریق کد کوتاه به نمایش در می آوردید. این دانلود افزونه حرفه ای با قابلیت Post Type مطالب رو جهت لینک دادن به دکمه برای شما فهرست می کند. همچنین شما به آسانی می توانید رنگ فونت و چیدمان و حتی آیکون لینک را ویرایش کنید.  

ویژگی های پلاگین Link Designer :

  • +30 دانلود قالب وردپرس حرفه ای انیمیشن حرکتی برای نمایش لینک ها
  • ویرایش آسان و راحت بدون نیاز به برنامه نویسی
  • پشتیبانی از Post Type
  • تغییر رنگ نامحدود دانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک
  • تنظیمات تایپوگرافی (اندازه و تراز متن ها)
  • پشتیبانی از 8 فونت فارسی ( تیتر - یکان - میترا - نازنین - کودک - هما - ترافیک - زر)
  • پشتیبانی از آیکون (FontAwesome / IcoMoon / Dashicon)
  • تعیین خروجی لینک (تب جدید یا همان تب)
  • ایجاد لینک دانلود
  • تنظیمات onclick javascript action
  • پشتیبانی از تولتیپ Tooltip
  • کادربندی همراه با تنظیم عرض - رنگ - تراز
  • پشتیبانی از Custom Javascript و Custom CSS
  • تنظیمات نمایش در دستگاههای مختلف (دسکتاپ-تبلت-موبایل) و کاربران
5e8c768d8feefa01a957e2fe.jpg

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای طراحی لینک | Link Designer

:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای سئو و دیجیتال مارکتینگ اوله | Oule

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای سئو و دیجیتال مارکتینگ اوله | Oule

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای سئو و دیجیتال مارکتینگ اوله | Oule , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای سئو و دیجیتال مارکتینگ اوله | Oule

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ اوله | پوسته Oule

 

  صفحه ساز المنتور در آپدیت جدید اضافه شد  

 

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای دیجیتال مارکتینگ اوله

دانلود قالب وردپرس حرفه ای Oule یکی از سبک ترین و سریع ترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای هایی است که تا کنون در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ ساخته شده و مناسب برای افرادی است که میخواهند یک سایت در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ بزنند و در عین حال سبک و زیبا باشد دارای طراحی زیبا همچنین ویژگی های جالبی همچون معرفی گروه و درباره ما و معرفی پروژه های انجام شده و درحال انجام و خدماتی که شما انجام میدهید و همچنین نمایش وبلاگ زیبا به صورت های مختلف و نصب در کمتر از 5 دقیقه و استفاده از صفحه ساز قدرتمند KingComposer را برای شما فراهم میسازد!   

5e931bf5e6742101e55101d7.png
5e931be669cc1902156b5c26.jpg
5e931c05e6742101e55101d8.png
5e931c0dfc6a5701e53fc4ea.png

 

 

 

  دانلود قالب وردپرس حرفه ای ال دارای 3 پیش نمایش متفاوت و زیباست که شما را در داشتن سایتی متفاوت توانا میسازد! و با توجه به اینکه دارای تنظیماتی قوی و گزینه هایی سفارشی است به شما در سفارشی سازی سایت خود کمک میکند! همچنین دارای صفحه سازی قدرتمند است که شما را در ویرایش متون و عکس ها و زیباسازی صفحه به طور کامل توانا میسازد! نصب این دانلود قالب وردپرس حرفه ای تنها با یک کلیک و در کمتر از 5 دقیقه امکان پذیر است! دانلود افزونه حرفه ای فرم تماس 7 به شما در داشتن یه فرم تماس با ما و یا... کمک میکند و بهترین در این زمینه است! دارای پست الکترونیکی قوی و زیبا است که به شما در جذب کاربران بیشتر کمک میکند! طراحی واکنشگرا و کاملا با تمامی دستگاه ها همخوانی دارد! ساخته شده با تکنولوژی SASS! دارای منو های متفاوت! دارای فونت های عادی و زیبا! طراحی تمیز و ساده توسط گروهی نخبه! سازگار با تمامی مرورگرها برای دسترسی بهتر و آسان تر! سخصی سازی با صفحه ساز و تنظیمات به آسان ترین روش ممکن!

ویژگی های دیگر پوسته Oule :

  • دارای 3 صفحه اصلی
  • گزینه های سفارشی
  • صفحه ساز قدرتمند
  • نصب در کمتر از 5 دقیقه
  • فرم تماس 7
  • پست الکترونیکی (Mailchimp)
  • کاملا واکنشگرا
  • ساخته شده با SASS
  • 3 منوی متفاوت
  • فونت های زیبا
  • Flaticon
  • طراحی تمیز و ساده
  • سازگار با تمامی مرورگرها
  • شخصی سازی آسان
  • دارای رنگ بندی های نامحدود
  • تایپوگرافی پیشرفته
  • طراحی 0 تا 100
  • ساخته شده در Bootstrap 3.x
  • تنظیمات ساده و کارایی بالا
  • نقشه گوگل
  • طراحی مدرن و تمیز
  • مستندات کامل
  • بروزرسانی رایگان همیشگی
  • آموزش نصب قالب
  • ویژگی های بیشتر به زودی...
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای سئو و دیجیتال مارکتینگ اوله | Oule

:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری بلاگیت | Blogit

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری بلاگیت | Blogit

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری بلاگیت | Blogit , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری بلاگیت | Blogit

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای بلاگیت | دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری Blogit

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای بلاگیت

پوسته وبلاگی بلاگیت سومین پوسته طراحی شده در کارگاه برنامه نویسی و طراحی اکسپلوریت میباشد که بصورت عمومی نشر یافته است. این محصول همانند محصولات قبلی اکسپلوریت 100% فارسی و ایرانی میباشد. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   بلاگیت Blogit
بروزرسانی هوشمند پوسته بلاگیت از پنل وردپرس

پوسته بلاگیت از منو آبشاری در هدر خود پشتیبانی میکندو یک اسلایدر مخصوص تبلیغات در زیر هدر خود دارد که به سلیقه کاربر میتواند فعال و یا غیر فعال شود. بخش مطالب این پوسته بصورت شبکه ای و سه ستونه میباشد که با اندکی انیمیشن و سایه جلوه زیبا و کاربر پسندی بوجود آورده است

مطالب شبکه ای بلاگیت

در صفحه اول و در کنار شبکه های مطالب و در سمت چپ آنها یک ستون ابزارکی وجود دارد که کاملا پویا و از طرف کاربر قابل تنظیم بخش ها میباشد(توجه داشته باشید که فقط و فقط میبایست از ابزارک های مخصوص پوسته استفاده نمایید)

ابزارک های اختصاصی دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری Blogit عبارتند از:

  • ابزارک تبلیغات : مخصوص قراردادن بنر های تبلیغاتی در ستون های سایت.
  • ابزارک آخرین مطالب : با این ابزارک شما میتوانیدآخرین مطالب سایتتان را به نمایش بگذارید.
  • ابزراک آخرین مطالب دسته ها : شما با این ابزارک نیز میتواند آخرین مطالب منتشر شده در دسته های مختلف سایتتان را به نمایش بگذارید.
  • ابزارک مطالب پر بازدید : با سیستم بازدید شمار بلاگیت شما میتوانید مطالب پربازدید سایتتان را به تفکیک سال، ماه، هفته و روز در بخش ستون ها قراردهید.
  • ابزارک ویدیو : با این ابزارک بسیار سایده میتوانید ویدیو های دلخواه خود را در ستون های وبسایت خود قراردهید.
ابزارک های اختصاصی بلاگیت

 

این پوسته از سه سایدبار مختلف در صفحات (صفحه نخست - آرشیو - مطالب) پشتیبانی میکند. در بخش های پایینتر آخرین مطالب سایت با دو بخش "مطالب مفید"و"مطالب محبوب" روبه رو هستید که بسیار آسان و پویا و از طریق پنل تنظیمات پوسته قابلیت فعال / غیر فعال کردن و تنظیم دسته بندی مورد نظر را دارا میباشد. همچنین یک بخش درفوتر سایت مربوط به تصاویر و ویدیوها میباشد که برای وبسایتهای خبری بسیار جذاب میباشد در صفحات داخلی این پوسته با بخش های اشتراک گذاری مطلب، شمارگان بازدید، برچسب ها، دسته بندی و چاپ خبر مواجه هستید که بسیار ساده و شیک طراحی شده اند. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری Blogit از فونت open source و زیباس "صمیم" بهره میبرد که هم قانونی و رایگان میباشد. این پوسته زیبا دارای پنل تنظیمات کاملا اختصاصی میباشد. که بسیاری از امکانات پوسته را بصورت پویا و قابل درک در اختیار کاربر قرار داده است.

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری بلاگیت | Blogit

:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای ایجاد صفحات جداگانه | WPDONE PAGEM

دانلود دانلود افزونه حرفه ای ایجاد صفحات جداگانه | WPDONE PAGEM

آموزش دانلود افزونه حرفه ای ایجاد صفحات جداگانه | WPDONE PAGEM , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای ایجاد صفحات جداگانه | WPDONE PAGEM

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

پیش‌نمایش اول | پیش‌نمایش دوم | پیش‌نمایش سوم | پیش‌نمایش چهارم | پیش‌نمایش پنجم

(درحال حاضر پیش‌نمایش ها دردسترس نیستند)

 

معمولاً وقتی یک صفحه فرود (landing) وجود دارد یا قصد ایجاد یک برگه بصورت سفارشی (custom) دارید ممکن است راه‌های مختلفی برایتان وجود داشته باشد، راه‌هایی که شاید هم کار را سخت کند و هم وقت گیر باشد. اینکه با چند کلیک ساده بتوانید در هر صفحه‌ای از سایت خود که خواستید محتوای سفارشی خود را نمایش دهید میتواند جالب باشد. وردپرس بصورت پیشفرض قابلیت ایجاد برگه با دانلود قالب وردپرس حرفه ای فعال روی سایت را داراست، معمولاً وقتی قصد ایجاد یک برگه با کدهای سفارشی HTML داشته باشید باید طبق مستندات وردپرس اقدام کنید.   

 

ایجاد برگه سفارشی در وردپرس بدون دانلود افزونه حرفه ای Wpdone Pagem 

  • زمان‌بر و نیاز به آشنایی با مستندات وردپرس
  • محدودیت در پیوند یکتا
  • قابلیت ایجاد برگه استاندارد فقط بصورت HTML
  • اجرا شدن عملیات های اضافه وردپرس در پس زمینه

  ایجاد برگه سفارشی در وردپرس با دانلود افزونه حرفه ای Wpdone Pagem 

  • ایجاد برگه با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • عدم محدودیت در ایجاد پیوند یکتا سفارشی
  • امکان ایحاد برگه در زیر پوشه
  • قابلیت ایجاد برگه استاندارد بصورت CSS | JS | TXT | JSON | XML | HTML
  • حذف تمام عملیات های اضافه و در نتیجه پر سرعت و سریع

 

– برخی ویژگی‌های کلیدی این افزونه:

 

ایجاد برگه بصورت CSS | JS | TXT | JSON | XML | HTML 

5e88a19cd99e570138385300.jpg

اینکه یک برگه در سایت شما بصورت استاندارد ایجاد شود نکته‌ی مهمیست اما نکته مهم‌تر نحوه ایجاد آن است، این ابزار اصلاً شما را درگیر مسائل فنی نمیکند یعنی اینکه فقط نوع محتوایی که میخواهید منتشر کنید را به دانلود افزونه حرفه ای معرفی کنید مابقی کارها را به دانلود افزونه حرفه ای بسپارید.

 

پیوند یکتا سفارشی 

5e88a1b778bf01013b597992.jpg

برگه‌ی ایجاد شده در آدرسی نمایش داده میشود که شما وارد کردید، نکته مهم‌تر اینکه اصلاً مهم نیست در آن صفحه محتوایی از قبل وجود دارد یا خیر الویت اصلی با دانلود افزونه حرفه ای است یعنی درصورتی که پیوند یکتایی که برای برگه وارد میکنید قبلاً توسط وردپرس یا افزونه‌های دیگر ثبت شده باشد دانلود افزونه حرفه ای با کمال احترام محتوای شما را حتماً در همان صفحه نمایش خواهد داد.

 

امکان نمایش برگه در زیر پوشه 

5e88a1be78bf01013b597993.jpg

بصورت پیشفرض در وردپرس بدون دانش برنامه نویسی اصلاً ممکن نیست شما بصورت سفارشی برگه‌های مختلف را در زیرپوشه های دلخواه خود ایجاد کنید، اما در این دانلود افزونه حرفه ای فقط با قرار دادن ” / ” میتوانید آدرس دلخواه را برای برگه ثبت کنید و مطمئن باشید برگه در همان صفحه نمایش داده خواهد شد.

 

قابلیت ذخیره برگه به عنوان پیش‌نویس 

5e88a1c7b7745401463e5292.jpg

میتوانید قبل از اینکه برگه خود را منتشر کنید آن را در حالت پیش‌نویس نگه دارید تا تمام تغییرات لازم را اعمال کنید. البته که امکان پیش‌نمایش برگه در این حالت وجود دارد شما به عنوان مدیر میتوانید خروجی برگه خود را قبل از انتشار نهایی مشاهده کنید، کافیست در همان صفحه روی پیوند یکتا کلیک کنید.

 

کاملاً بهینه شده و هماهنگ با موتورهای جستجو

دانلود افزونه حرفه ای با حذف عملیات های اضافه در پس زمینه وردپرس کاملاً سریع عمل میکند.

 

تعداد نمایش هر برگه را ببینید 

5e88a1cf7e4889015d7efb19.jpg

آمار نمایش هر برگه توسط دانلود افزونه حرفه ای محاسبه میشود و در بخش همه‌ی برگه‌ها قابل مشاهده است. توجه داشته باشید که بدلیل بهینه سازی‌های انجام شده ممکن است افزونه‌های آماری نتوانند آمار برگه‌های ایجاد شده توسط این دانلود افزونه حرفه ای را ثبت کنند.

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای ایجاد صفحات جداگانه | WPDONE PAGEM

:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا | shaka

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا | shaka

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا | shaka , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا | shaka

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای شاکا | پوسته shaka

معرفی محصول دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی| پوسته shaka | دانلود قالب وردپرس حرفه ای شاکا

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس شرکتی ، دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا shaka یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای وردپرس و بسیار زیبا است که مخصوص سایت های ورزشی و باشگاهی طراحی و توسعه داده شده است. پوسته shaka یکی دیگر از  محصولات تیم ProteusThemes میباشد. نسخه اوریجینال آن توسط دهکده وردپرس ترجمه و راستچین شده است. بنابراین اگر از طرفداران محصولات این شرکت هستید، این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس نیز مورد رضایت شما خواهد بود چرا که به همان تمیزی طراحی و کدنویسی شده است. دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس اسپورت شاکا از طراحی ساده و بسیار زیبایی برخوردار است و باعث میشود کاربران به راحتی با سایت شما ارتباط برقرار کنند و به گشت و گذار در آن بپردازند. دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا مجهز به صفحه ساز گرافیکی Drag & Drop است که به کمک آن میتوانید صفحات مورد نظر خود را تنها با کشیدن و رها کردن المان ها طراحی کنید. همچنین این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس دارای سرعت بارگزاری بالا و سئوی عالی میباشد که باعث بهبود عملکرد سایت شما خواهد شد. 

5eaa5c1ed1b1a7065f08b5e6.png
5eaa5c0ba64b990767310144.png

 

در ادامه به توضیح برخی از ویژگی های این دانلود قالب وردپرس حرفه ای میپردازیم:  

طراحی حرفه ای و دوست داشتنی :

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا از طراحی بسیار جذاب و شیکی برخوردار است که استفاده از آن باعث میشود تا از یک سایت عالی با گرافیک مناسب برخوردار شوید. 

5eaa5c33fbd33506ab0ead12.jpg

ابزارک های کاربردی:

با استفاده از ابزارک ها در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای ، محتوای خود را به شکل زیبا نمایش دهید. 

5eaa5c45a64b990767310147.jpg

سرعت بارگزاری بالا دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا :

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ، سرعت بارگزاری دانلود قالب وردپرس حرفه ای میباشد. چون هم برای جذب کاربران موثر است  و هم از نظر سئو و رتبه سایت. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با لود شدن سریع، به بهبود سایت شما کمک میکند. 

5eaa5c5694d47906ce34fb59.png

کدنویسی استاندارد، سئو و بهینه شده :

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا توسط یک تیم قدرتمند طراحی شده و دارای کدنویسی استاندارد بوده و کاملا سئو شده و بهینه شده میباشد و باعث افزایش رتبه سایت شما در جستجوها خواهد شد. 

5eaa5c6bd1b1a706621036e1.jpg

سازگاری با مرورگرهای مختلف:

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس شاکا با مرورگرهای مختلف سازگار است. 

5eaa5c793c771905467eb425.png

صفحه ساز گرافیکی درگ و دراپ:

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا دارای یک صفحه ساز گرافیکی به صورت کشیدن و رها کردنی است که باعث میشود شما بتوانید به راحتی صفحات سایت را طراحی کنید. 

5eaa5c8da64b9907595c617f.gif

دارای بیش از 40 ماژول حرفه ای در صفحه ساز:

ماژول های متنوع و حرفه ای در صفحه ساز دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا باعث میشود بتوانید صفحات حرفه ای را به راحتی طراحی کنید.

5eaa5c9d94d47906cf11f8df.png

ویرایش صفحه به صورت زنده:

صفحه ساز قالب shaka دارای قابلیت Live Edit است. یعنی میتوانید هر تغییری که میدهید را بلافاصله مشاهده کنید. 

5eaa5cb3ee59ae06d468d262.png

سازگاری با  دانلود افزونه حرفه ای های معروف:

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با دانلود افزونه حرفه ای های معروف وردپرس به خوبی سازگار شده است. در صورت تمایل میتوانید این دانلود افزونه حرفه ای ها را نیز تهیه کنید و در سایت خود استفاده نمایید. 

5eaa5cc43c771905f36c2f7e.png

سفارشی سازی آنلاین و رنگ بندی نامحدود:

تمام تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای ورزشی شاکا ، به بخش سفارشی سازی وردپرس (نمایش > سفارشی سازی) منتقل شده است. که باعث میشود شما به صورت زنده و لحظه ای، تغییراتی را که در تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای اعمال میکنید، ببینید. این باعث میشود تا بهترین نتیجه را داشته باشید. 

5eaa5ce5415b7b065b5987a6.gif
5eaa5cf039b013074f3e4d24.png

نصب و راه اندازی آسان:

نصب و راه اندازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای ورزشی شاکا بسیار ساده بوده و از هرگونه پیچیدگی دور است!

سایدبار نامحدود و ابزارک های فراوان و متوع:

شما میتوانید به هر تعداد که خواستید سایدبار ایجاد کنید و از ابزارک های فراوانی که این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس در اختیار شما قرار میدهد در ان ها استفاده کنید.

طراحی کاملا وکنشگرا:

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا کاملا واکنشگرا میباشد و با صفحه نمایش های HD نیز سازگار است. 

5eaa5cfb415b7b065e553fde.png

فونت های فارسی:

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس دارای 120 فونت فارسی شامل فونت های پریمیوم همچون ایران سنس به صورت رایگان میباشد. 

5eaa5d0bee59ae06d468d272.png

راه اندازی فروشگاه آنلاین:

ایجاد فروشگاه آنلاین ساده است. فقط افزونه ووکامرس را نصب کنید. 

5eaa5d1a39b01307792ded94.png

بسته نصب آسان:

دانلود قالب وردپرس حرفه ای های ارائه شده در دهکده وردپرس همگی دارای بسته نصب آسان میباشند که به راحتی با استفاده از آن ها، سایتی مشابه پیشنمایش فارسی خواهید داشت. فیلم آموزشی نصب نیز موجود است.

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ورزشی شاکا | shaka

:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | nopatem

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | nopatem

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | nopatem , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | nopatem

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | دانلود قالب وردپرس حرفه ای nopatem |  دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی ایرانی

 معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا ایرانی با پنل قدرتمند وردپرس طراحی شده است که امکانات وسیعی در سفارشی سازی و سرعت بالا دارد.این دانلود قالب وردپرس حرفه ای قابل استفاده برای انواع شرکت ها در صنف های مختلف مانند شرکت های تجاری، واردات و صادرات، سازمانی، شخصی، دکوراسیون و هزاران صنف مختلف قابل استفاده است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای از صفحه ساز محبوب المنتور استفاده میکند و باعث شده است که در کنار امکانات خود دانلود قالب وردپرس حرفه ای از امکانات این صفحه ساز قدرتمند بهره مند شوید. اگر قصد دارید برای شرکت خود وب سایتی داشته باشید و بیشتر شناخته شوید دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   شرکتی نوپاتم

با صفحه ساز المنتور به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی صفحات خود را ویرایش و یا صفحات جدید بسازید. المنتور یک صفحه ساز زنده است که به عنوان محبوب ترین صفحه ساز وردپرس شناخته می شود و می توانید تمامی بخش های پوسته شرکتی نوپاتم  را در یک صفحه ویرایش کنید و عملیاتی مانند اضافه کردن المان جدید، حذف المان ها، ویرایش المان ها و یا جابه جایی المان ها را انجام دهید. همچنین در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای المان های  اختصاصی وجود دارد که برخی از آن ها با نصب و فعالسازی دانلود افزونه حرفه ای های جانبی فعال خواهند شد. 

6011496f26cff918b52240b2.png

در دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی ایرانی امکاناتی از جمله:

  • ویرایش سربرگ سایت با المنتور
  • ویرایش صفحه  درباره ما با المنتور
  • ویرایش صفحه خدمت با المنتور
  • ویرایش صفحه نمونه کار های انجام شده با المنتور
  • ویرایش صفحه اخبار و مقالات با المنتور
  • ویرایش صفحه ارتباط با ما با المنتور
  • ویرایش تمامی برگه های سایت با المنتور
  • قرار گرفته و میتوانید دانلود قالب وردپرس حرفه ای را به راحتی با المنتور بدون کد نویسی ویرایش کنید.

ویژگی  دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی ایرانی nopatem

نصب قالب

بدون نیاز به هیچ گونه کد نویسی یا علم برنامه نویسی در کمتر از 5 دقیقه وردپرس دانلود قالب وردپرس حرفه ای و دمو را نصب کنید و تمامی محتواهایی که در پیش نمایش میبینید را در سایت خود میتونید داشته باشید و محتوای آن را نسبت به کسب و کار خود تغییر دهید. 

60114de126cff918fc5a82f2.png

سئو

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم کاملا با دانلود افزونه حرفه ای یواست سازگار است و با نصب این دانلود افزونه حرفه ای میتوانید سئو سایت را به بهترین شکل انجام دهید و در گوگل دیده شوید.

سایر رویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای نوپا تم

  • دارای بسته نصبی آسان
  • تغییر رنگ بندی کامل وب سایت
  • صفحه ساز سریع المنتور
  • قابلیت ویرایش تمامی بخش های دانلود قالب وردپرس حرفه ای با صفحه ساز المنتور
  • دارای ساید بار
  • دارای پنل تنظیمات قالب
  • فوتر منعطف با قابلیت افزودن ابزارک و ویرایش محتوای آن
  • به روزرسانی دائمی
  • نصب رایگان پوسته برای خریداران
  • قابلیت افزودن شبکه های اجتماعی به همراه آیکن در فوتر
  • کاملا ریسپانسیو مناسب تبلت و موبایل
  • دارای اسلایدر اختصاصی المنتور
  • امکان کنترل تمامی عناصر دانلود قالب وردپرس حرفه ای با صفحه ساز المنتور
  • استفاده از آیکون های Font Awesome
  • دارای 7 المان اختصاصی النمتور
  • امکان تغییر کپی رایت متنی در پانوشت
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی نوپاتم | nopatem

:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی | Miti

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی | Miti

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی | Miti , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی | Miti

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای مدرن میتی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Miti | دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاه Miti | دانلود قالب وردپرس حرفه ای میتی

Miti - Elementor Fashion WooCommerce Theme

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای مدرن میتی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی وردپرس Miti ، یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای مدرن و مینیمال با تمام ویژگی های کامل و لازم برای فروشگاه آنلاین و کسب و کار شماست که سبک، زیبا ،شفاف و سریع برای نمایش محصولات شما و افزایش فروش شما طراحی شده است. با استفاده از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی می توان هر وب سایت مرتبط با مد و پوشاک، کفش، دکوراسیون، ساعت، جواهرات، مواد غذایی و هر آنچه شما فکرش را می کنید راه اندازی کرد. دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی در هر دستگاه و مرورگری قابل استفاده است. علاوه بر این، برای سئو، سرعت صفحه و عملکرد نیز بهینه شده است. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی وردپرس با استفاده از صفحه ساز محبوب المنتور طراحی شده است. شما بدون دانش برنامه نویسی می توانید وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. به راحتی می توانید رنگ سایت و سایر تنظیمات طرح زمینه را تغییر دهید.تمامی دموهای سایت را به صورت بسته نصب آسان در اختیار شماست و به راحتی سایت خود را ایجاد کنید. اگر در نصب مشکلی داشتید تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی شما می باشد. دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت 100% رسپانسیو می باشد و در تمامی دستگاه ها (موبایل،دسکتاپ،تبلت) به خوبی نمایش داده می شود. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   مدرن میتی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   Miti
  | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   فروشگاه Miti | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   میتی

ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاه Miti

  • 8 دموی صفحه اصلی
  • 100% فول رسپانسیو 
  • پشتیبانی از مگامنو
  • پشتیبانی از اسلایدر ریوولیشن
  • صفحه ساز قدرتمند المنتور
  • پشتیبانی از حالت باکس
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • نمایش سریع محصول
  • 2 چیدمان سربرگ
  • 4 سبک فیلتر فروشگاه
  • 4 سبک محصول تکی
  • فیلتر محصول بر اساس رنگ
  • حالت کاتالوگ
  • پشتیبانی از دانلود افزونه حرفه ای دکان
  • حالت های مختلف صفحه بندی / آجاکس
  • پشتیبانی از دانلود افزونه حرفه ای WMPL
  • پشتیبانی از دانلود افزونه حرفه ای WooCommerce Multilingual 
  • تنظیمات پیشرفته قالب
  • بی نهایت سایدربار
  • تنظیمات سربرگ
  • سربرگ چسبنده
  • فرمت های نوشته : Standard, Gallery, Quote, Video, Audio
  • دانلود قالب وردپرس حرفه ای های نمایش نوشته
  • تنظیمات کامل رنگ سایت
  • پشتیبانی از Font Awesome 
  • نمایش نمونه کارها
  • نمایش نظرات مشتریان / ویژه ها / اعضای تیم
  • پشتیبانی از دانلود افزونه حرفه ای Mailchimp 
  • نمایش لوگوی برندها
  • جستجوی آجاکس
  • سبد خرید آجاکس
  • دارای بسته نصب آسان
  • راهنمای فارسی
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی میتی | Miti

:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای تاندا | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Tanda | دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکت it وردپرس تاندا

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای تاندا | Tanda

دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda ، یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خدماتی میباشد که مناسب برای طراحی انواع وب سایتهای شرکتی و فنی ، امنیت سایبری ، مهندسی ، محاسبات ، سرگرمی ، تجارت ، آموزشی و علمی و بسیاری دیگر می باشد. دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس شرکتی تاندا از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار بوده که شما را از سایت تان راضی خواهد کرد. وجود صفحه ساز ویژوال کامپوزر به همراه ماژول های اختصاصی در دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس تاندا باعث میشود تا به راحتی بتوانید سایت خود را آنطور که دوست دارید طراحی و پیاده سازی کنید. همچنین وجود پنل تنظیمات ساده باعث میشود تا به راحتی سایت خود را شخصی سازی کنید.

پوسته وردپرس Tanda کاملا سازگار با رتینا است و در چندین دستگاه، مرورگر و سیستم عامل تست شده و به خوبی نمایش داده می شود. دانلود قالب وردپرس حرفه ای Tanda با دانلود افزونه حرفه ای ویژوال کامپوزر ساخته شده و به شما این امکان را می دهد هر بخش از صفحه را فوراً شخصی سازی کنید. اکنون بیزینس خود را شروع کنید و ویژگی های نامحدود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس شرکتی Tanda را کشف کنید.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   تاندا | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   Tanda | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   شرکت it وردپرس تاندا
دانلود قالب وردپرس حرفه ای   تاندا | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   Tanda

ویژگی های اصلی دانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا:

  • سازگار با وردپرس 5.x
  • نصب دمو با بسته نصب آسان بصورت رایگان
  • 15+ صفحه اصلی خلاق و منحصر به فرد
  • بیش از 35 صفحه داخلی
  • صفحه وبلاگ و پست تکی
  • آخرین ورژن صفحه ساز ویژوال کامپوزر - براحتی برگه های خود را با کشیدن و رها کردن طراحی کنید.
  • ریداکس فریمورک
  • تنظیمات قدرتمند قالب: با استفاده از تنظیمات می توانید خیلی چیزها را به راحتی تغییر دهید. مانند لوگو ، فاویکون ، هدر ، پاورقی و غیره…
  • ایمپورت دمو با یک کلیک
  • کاملاً پاسخگو و ریسپانسیو در تمام دستگاهها
  • سازگار با دانلود افزونه حرفه ای چندزبانه WPML
  • کدنویسی حرفه ای
  • طراحی منحصر به فرد ، تمیز و مدرن
  • کدهای معتبر W3c
  • سازگاری با تمام مرورگرها
  • پس زمینه پارالاکس
  • افکت انیمیشن سفارسی
  • سئو بهینه
  • اسکرول نرم
  • منوی چسبان
  • فونت های گوگل
  • فونت های رایگان فارسی شامل ایران سنس، یکان و...
  • نصب آسان با استفاده از بسته نصبی
  • انیمیشن CSS3
  • شامل کتابخانه Font Awesome
  • پشتیبانی حرفه ای
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای شرکتی تاندا | Tanda

:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس تاتوره

دانلود دانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس تاتوره

آموزش دانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس تاتوره , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس تاتوره

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

کلاس مجازی لرن پرس تاتوره | پلاگین اتصال لرن پرس به سیستم کلاس مجازی | دانلود افزونه حرفه ای اتصال بیگ بلو باتن به لرن پرس | دانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس

بیگ بلو باتن (bigbluebutton) چیست؟

توجه: حتما قبل از خرید توضیحات را مطالعه کنید.

بیگ بلو باتن

یکی از چالش‌هایی که در دوران کرونا با آن روبرو هستیم، برگزاری هرگونه کنفرانس، جلسه، کلاس و به طور کلی هرچیزی است که نیاز به جمع شدن عده‌ای در مکانی خاص دارد. در همین بازه زمانی کوتاه، انواع و اقسام نرم‌افزارها روانه بازار شد تا زیرساختی برای برگزاری این جلسات آنلاین فراهم شود.

یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود بیگ‌بلو‌باتن است. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در کنار دانشگاه‌ها و مدارس از این نرم‌افزار برای برگزاری جلسات و کلاس‌های خود استفاده می‌کنند. (برای مثال دانشگاه مازندران از این نرم‌افزار استفاده می‌کند.)

 و برخلاف ادوبی کانکت (Adobe connect)، هسته اصلی آن اوپن سورس است یعنی نیازی به تهیه لایسنس برای نصب نداشته و رایگان است.

مقایسه بیگ بلو باتن با ادوبی کانکت

برای راه اندازی ادوبی کانکت به یک سرور مجازی ویندوزی با دست کم 16 گیگ رم و پردازنده هشت هسته‌ای نیاز داریم. اما برای راه اندازی بیگ بلو باتن تنها یک سرور لینوکسی (اوبونتو ۱۶) با رم ۶ و پردازنده ۴ هسته‌ای کافی است.

برای راه اندازی ادوبی کانکت نیاز به لایسنس دارید اما بیگ بلو باتن کاملا رایگان است. البته بعضی شرکتای ایرانی کرک ادوبی کانکت را ارائه می‌دهند اما با توجه به اینکه ادوبی کانکت نیاز به سرور مجازی ویندوزی با قدرت بیشتری است، هزینه سرور بیشتر خواهد بود.

بیگ بلو باتن چت خصوصی و دسته جمعی به هر دو زبان فارسی و انگلیسی را فراهم کرده است. در ادوبی کانکت فقط انگلیسی می‌توان چت کرد مگر اینکه کیبورد فارسی نصب کنید.

در بقیه موارد این دو نرم افزار بسیار شبیه به هم هستند.

کار این دانلود افزونه حرفه ای چیست؟

برای اینکه بتوانید بیگ بلو باتن خود را به سایت وردپرسی‌تان متصل کنید از این دانلود افزونه حرفه ای استفاده می‌کنید که امکان فروش کلاس‌های شما را با استفاده از  دانلود افزونه حرفه ای لرن پرس فراهم میکند. 

در این دانلود افزونه حرفه ای شما به فروش دوره‌های خود میپردازید که هر دوره شامل درس‌ها و آزمون‌هایی است.

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای شما میتوانید به راحتی در هر درس و در هر آزمون کلاس مجازی تعریف کنید. اگر تنها تعریف در صفحه خود دوره کافی است این کار نیز شدنی است. میتوانید تنها در خود دوره، کلاس مجازی را فعال کنید.

دانلود افزونه حرفه ای  کلاس مجازی لرن پرس تاتوره
تنظیمات کلاس در تنظیمات دوره، درس و آزمون

 

همچنین دانلود افزونه حرفه ای به صورت خودکار مشخصات کلاس را بروز میکند و نیازی به ریفرش کردن صفحه برای بررسی نیست. 

دانلود افزونه حرفه ای  تاتوره

و البته برای سایت‌هایی با هاست ضعیف‌تر شما میتواند بجای بررسی خودکار حالت بررسی دستی را فعال کنید تا به هاست شما کمتر فشار بیاید.

60cec422015b4005072012a3.jpg

این دانلود افزونه حرفه ای امکان ضبط و مدیریت جلسات را نیز دارد. به این صورت به راحتی میتوانید جلسات را ضبط کرده و برای مشاهده دوباره ذخیره داشته باشید. همچنین روش خوبی برای فروش مجدد کلاس‌های از قبل برگزار شده می‌باشد.

 

 

 

یکی از ویژگی‌های اصلی این دانلود افزونه حرفه ای این است که تا زمانی که کاربر دوره‌ را خریداری نکرده باشد قسمت مشخصات کلاس برای اون نمایش داده نخواهد شد.

برای مثال در یک دوره که شامل چندین درس و آزمون باشد که ۲ درس و یک آزمون قسمت کلاس مجازی آنها فعال باشند، کاربر تا زمانی که خرید نکرده باشد نمیتواند مشخصات کلاس را مشاهده کند.

 

آیا راه دیگه‌ای به جز این دانلود افزونه حرفه ای وجود دارد؟

البته این تنها راه استفاده از بیگ بلو باتن نیست. شما میتوانید از سامانه‌های آموزشی مانند مودل نیز برای اتصال به بیگ بلو باتن استفاده کنید اما عیب این سامانه‌ها این است که شما به یک هاست جدا برای راه‌اندازی آن نیاز دارید و باید خریداران محصولات خود را به صورت دستی از سایت اصلی به سایت آموزش مجازی منتقل کنید که علاوه بر هزینه‌های هاست، وقت بسیاری نیز برای انتقال کاربران از شما میگیرد.

با استفاده از این دانلود افزونه حرفه ای دیگر نیازی به تهیه هاست ندارید و همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک انجام خواهد شد.

 

 

پیش نیازهای بیگ بلو باتن

۱- تهیه یک سرور مجازی با مشخصات زیر:

  • حداقل ۶ گیگابایت رم
  • ۴ هسته سی پی یو
  • حداقل ۲۰ گیگابایت فضای هارد
  • پهنای باند با سرعت مناسب
  • سیستم عامل اوبونتو ۱۸

نکته: مشخصات فوق حداقل سرور مورد نیاز است که تا ۴۰ کاربر همزمان و یک اشتراک صفحه و همینطور ۵ میکروفون باز در یک کلاس را جوابگو میباشد. (برای مثال میتوانید ۵ کلاس هر کدام ۵ کاربر و یک اشتراک صفحه فقط در یکی از کلاس‌ها داشته باشید) در صورتی که تعداد کاربران حاضر در کلاس بیشتر است و یا نیاز به اشتراک صفحه بیشتری دارید باید سرور قوی تری تهیه کنید.

البته در این نرم افزار از اشتراک pdf و پاورپوینت و تخته پشتیبانی میشود که نیاز به سرور قوی‌ای ندارد.

 

۲- نصب نرم افزار روی سرور

بعد از تهیه سرور مجازی باید این نرم افزار را روی آن نصب کنید.

 

در صورت نیاز می‌توانید برای کانفیگ و تهیه سرور تیکت ارسال کنید. (برای کانفیگ هزینه به صورت جداگانه دریافت میشود)

 

تغییرات نسخه ۲.۰ (۲۴ مهر ۱۴۰۰):

  • اضافه شدن قابلیت ضبط و مدیریت جلسات. از این پس میتوانید امکان ضبط جلسات را در هر دوره، درس و یا آزمون به صورت جداگانه فعال کنید.
  • اضافه شدن امکان مدیریت جلسات ضبط شده. همچنین می‌توانید لیست جلسات ضبط شده را موقتا از دید خریداران مخفی کنید.

 

تغییرات نسخه ۱.۳.۱ (۲۶ مهر ۱۴۰۰):

  • رفع برخی مشکلات

 

تغییرات نسخه ۱.۳ (۲۲ مهر ۱۴۰۰):

  • اضافه شدن قابلیت استفاده از شورت کد برای نمایش مشخصات کلاس

 

تغییرات نسخه ۱.۲.۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰):

 

تغییرات نسخه ۱.۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۰):

  • اضافه شدن قابلیت دسترسی به نقش‌های مختلف کاربران برای ایجاد کلاس. برای مثال میتوانید به تمامی افرادی که نقش فروشنده را در دانلود افزونه حرفه ای دکان دارند اجازه ایجاد کلاس را بدهید.
60cdde952cd698614113c2ae.jpg

 

تغییرات نسخه ۱.۱.۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۰):

  • رفع مشکل عدم سازگاری با گوگل آنالیز

 

تغییرات نسخه ۱.۱.۱ (۲۶ خرداد ۱۴۰۰):

  • استفاده بیشتر از jquery
  • تغییر استایل دکمه‌ها
  • رفع برخی ایرادات

 

تغییرات نسخه ۱.۱.۰(۲۶ خرداد ۱۴۰۰):

  • امکان تنظیم کردن حالت بررسی کلاس به دو صورت خودکار و یا با استفاده از دکمه‌ای برای ریفرش (برای وبسایت‌هایی با هاست ضعیف تر)
  • افزایش سرعت دریافت اطلاعات کلاس
  • رفع ارور ذخیره url با https در تنظیمات
60cddec3aa8d09064b6f85b8.jpg

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای کلاس مجازی لرن پرس تاتوره

:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

دانلود دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

آموزش دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه | دانلود افزونه حرفه ای لاگین وردپرس مانند پترن موبایل | دانلود افزونه حرفه ای اضافه کردن pattern به لاگین وردپرس | دانلود افزونه حرفه ای داروغه

برای تست دانلود افزونه حرفه ای از اطلاعات زیر استفاده کنید :

نام کاربری : daroghe

دانلود افزونه حرفه ای  ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

معرفی دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام ورود به وبسایتی رمز عبور خود را فراموش کرده باشید. در این صورت معمولا روی دکمه بازیابی رمز عبور کلیک میکنید. در این لحظه یک لینک بازیابی رمز عبور برای ایمیل شما ارسال میشود. شما باید وارد نرم افزار ایمیل(مانند gmail) بشوید و ایمیل مربوطه را باز کنید و روی لینک بازیابی کلیک کنید. خب همین از مرورگر خارج و به نرم افزار ایمیل وارد شدن و پیدا کردن ایمیل مربوطه که اکثر اوقات به پوشه اسپم ها ارسال میشود، پروسه ی خسته کننده ای میباشد و گاها کاربر ها بعد از اینکه ایمیل را پیدا نمیکنند از خیر بازیابی رمز عبور خود میگذرند. و این یعنی از دست دادن یک مشتری! یعنی از دست دادن یک خرید!

 

دانلود افزونه حرفه ای  داروغه

حال راهکار چیست ؟

تقریبا روی خیلی از وبسایت ها دیده اید که پروسه وارد شدن به حساب کاربری از طریق شماره موبایل می باشد. به این شکل که کاربر شماره موبایل خود را وارد میکند و منتظر می ماند تا کد یکبارمصرف برای اون ارسال شود تا بتواند وارد حسابش بشود.این یعنی تقریبا 30 تا 60 ثانیه معطل شدن کاربر. تازه اگر همه چی خوب پیش برود. یعنی وبسایت درخواست ارسال پیامک را به سرویس ارسال پیامک های انبوه ارسال کند و آن سرویس پیامک را به شماره تلفن شما ارسال کند. که خب گاهی اوقات حتی امکان دارد تا کاربر دریافت پیامک های تبلیغاتی را برای خود غیرفعال کرده باشد که در خیلی از موارد پیامک کد یکبارمصرف هم جز پیامک های تبلیغاتی محصوب میشود!

اما ساده تر از این هم وجود دارد. بدیهی ترین روش ورود به موبایلتان چیست ؟ اگر موبایل اندرویدی داشته باشید یقینا از الگو برای ورود به موبایل استفاده میکنید. پترن یک سیستم ورودی است که تقریبا بیش از 10 سال است که روی گوشی های اندرویدی موجوده و از یک بچه ی 3 4 ساله تا یک فرد کهنسال هم میتواند با کشیدن پترن وارد موبایل بشود.

دانلود افزونه حرفه ای  ورود به حساب کاربری با پترن داروغه | پترن موبایل کردن pattern

دانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری داروغه دقیقا این پروسه را برای وبسایت شما فراهم میکند. با نصب این دانلود افزونه حرفه ای کاربران قادر خواهند بود تا با کشیدن پترن و وارد کردن نام کاربریشان وارد حساب خود بشوند.

 

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای ورود به حساب کاربری با پترن داروغه

:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای gostore دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای gostore دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای gostore دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای gostore دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای GoStore | دانلود قالب وردپرس حرفه ای گواستور | دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی GoStore 

GoStore - Elementor WooCommerce WordPress Theme

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی GoStore 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای گواستور یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فروشگاهی حرفه ای همراه با صفحه موبایل اختصاصی، پشتیبانی از چند فروشندگی و بسیاری ویژگی های دیگر که به شما این امکان را می‌دهد که هر فروشگاهی را بسازید.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی وردپرسی گو استور شامل طرح های زیادی از قبل طراحی شده ، برای صفحه اصلی ، صفحه محصول است تا بهترین انتخاب را در سفارشی سازی به شما ارائه دهد.

 

بروز رسانی ها:

 

1.0.5

اصلاح شده : رفع برخی از ایرادات

 

 

 

 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   GoStore | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   گواستور

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس فروشگاهی گو استور برای وب سایت های تجارت الکترونیکی و لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خودرو و کیف و کفش ، عینک ، لوازم جانبی ، مبلمان ، لوازم منزل و تمامی کسب کارهایی که در حوزه آنلاین فعالیت می کنند مناسب است و می توانید به صورت حرفه ای با این دانلود قالب وردپرس حرفه ای ، تجارت خود را گسترش دهید و محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه کنید و هچنین با سازگاری عالی دانلود قالب وردپرس حرفه ای چند فروشندگی گو استور با دانلود افزونه حرفه ای دکان می توانید به راحتی در فروشگاه خود سیستم چند فروشندگی را راه اندازی کنید.

دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی گو استور یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای وردپرسی است که شامل بسیاری از ویژگی ها زیر است :

طراحی ریسپانسیو، مگا منو، دانلود افزونه حرفه ای المنتور، دانلود افزونه حرفه ای رولوشن اسلایدر ، دانلود افزونه حرفه ای دکان ، نمایش سریع محصول، جستجوی آجاکسی ، سبد آجاکسی ، و موارد دیگر

ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی GoStore

داری 6 دمو منحصر به فرد

کاملاً ریسپانسیو

مگا منوی جذاب

دارای اسلایدر رولوشن

از المنتور پشتیبانی می کنید

پشتیبانی از  Boxed Layout

سازگار با ووکامرس

نمایش سریع محصول

بیش از 2 سبک برای هاور محصول

بیش از 4 طرح بندی و سبک برای فیلتر فروشگاه

بیش از 5 طرح بندی و سبک برای جزئیات محصول

امکان فیلتر محصول را بر اساس رنگ

نمونه های رنگی برای محصول متغیر

دارای حالت کاتالوگ

سازگار با دکان

بارگیری بیشتر در فروشگاه/ پیمایش بی نهایت / صفحه آجاکسی

سازگار با دانلود افزونه حرفه ای چند زبانه ووکامرس – چند ارز

دارای پنل تنظیمات دانلود قالب وردپرس حرفه ای قدرتمند با فریمورک ریداکس

دارای ساید بار نامحدود

دارای گزینه های پیشرفته برای سربرگ

دارای سربرگ ثابت و شناور

سازگار با دانلود افزونه حرفه ای WPML

داری انواع فرمت های برای پست: استاندار، گالری، نقل قول، ویدئو، صوتی

دارای وبلاگ ماسونری

ادغام عالی فونت

پشتیبانی و سازگار با دانلود افزونه حرفه ای های yith ووکامرس

پشتیبانی بررسی عکس برای ووکامرس

یکپارچه سازی صفحه توییتر، اینستاگرام، فیس بوک

پشتیبانی از Mailchimp

یکپارچه سازی لغزنده آرم

دارای بیش از 896 فونت گوگل

دارای بیش از 17 عنصر سفارشی برای المنتور

دارای جستجوی سریع آجاکسی

دارای سبد خرید آجاکسی

افزودن به سبد خرید اجاکسی محصول و نمایش سریع

پشتیبانی از فرم تماس

دارای دانلود افزونه حرفه ای اختصاصی

آپدیت رایگان

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای gostore دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروشگاهی و چند فروشندگی

:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | Woo Infinite Options

دانلود دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | Woo Infinite Options

آموزش دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | Woo Infinite Options , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | Woo Infinite Options

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای شخصی‌سازی محصول ووکامرس | دانلود افزونه حرفه ای Woo Infinite Options

Woo Infinite Options

می‌خواهید اطلاعاتی را قبل از افزودن محصول به سبدخرید از مشتری بگیرید؟ آیا محصولی دارید که نیاز است مشتری خودش آن را بسازد؟ آیا نیاز است مشتری فایلی را برای محصول آپلود کند؟ آیا نیاز است بعد از همه این‌ها بر اساس اطلاعاتی که مشتری وارد کرده قیمت محصول تغییر کند یا بر اساس یک فرمول تغییر کند؟ آیا نیاز است بر اساس اطلاعاتی که مشتری وارد کرده فیلد های بعدی مخفی یا نمایان شوند یا عکس محصول تغییر کند؟

دانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس چیست؟:

دانلود افزونه حرفه ای گزینه های نامحدود ووکامرس دقیقا همان افزونه‌ای است که شما برای مشکلاتی که بالا مطرح شد به آن نیاز دارید، دقیقا یکسری اطلاعات را از مشتری بگیرید یا قیمت محصول را بر اساس خواسته مشتری تغییر دهید یا عکس های محصول را، یا اصلا یک فایل را از مشتری بخواهید که آپلود کند و در نهایت آن اطلاعاتی که مشتری وارد کرده در بخش سفارشات ووکامرس نمایش داده شود. همچنین این دانلود افزونه حرفه ای فیلد های خیلی متنوعی دارد که در جلوتر لیست آن فیلد ها آمده است.

  • فیلد های متنوع: گزینه‌های نامحدود ووکامرس داری گستره بالایی از انواع فیلد است. از انواع فیلد های این دانلود افزونه حرفه ای می‌توان به «دکمه - چک باکس - رنگ - انتخابگر تاریخ - آپلود فایل - فیلد عدد - رادیو - فیلد دراپ‌داون - عکس انتخاب‌شونده - نمایش متن - متن چندخطی - فیلد متن» اشاره کرد.
  • تغییر قیمت محصول: شما می‌توانید بر اساس اطلاعاتی که مشتری در فیلد‌ها وارد کرده قیمت نهایی محصول را تغییر دهید و یا حتی برای قیمت نهایی فرمول بنویسید.
  • تغییر عکس: شما ‌می‌توانید بر اساس اطلاعاتی که مشتری وارد کرده عکس محصول را که در حال نمایش به مشتری است را تغییر دهید.
  • حالت اجباری: شما می‌توانید تعیین کنید که مشتری نمی‌تواند بدون اینکه اطلاعات را وارد کند محصول را به سبد خرید اضافه کند.
  • مرحله‌بندی: شما می‌توانید فیلد‌ها را مرحله به مرحله به کاربر نمایش دهید، مثلا در مرحله اول اطلاعات اندازه و مثلا در مرحله دوم اطلاعاتی که قرار است روی محصول چاپ شود (البته این یک مثال برای سایت سفارش چوب بود) یا حتی بر اساس اطلاعات مراحل قبلی، تعیین کنید کدام مراحل نمایش داده شود یا نمایش داده نشود.

در آینده:

  • شمسی سازی فیلد دریافت تاریخ افزونه

 این دانلود افزونه حرفه ای با تمامی دانلود قالب وردپرس حرفه ای های ووکامرسی‌ای که بصورت استاندارد کدنویسی شده باشند سازگار است و به خوبی کار می‌کند! 

دیگر امکانات دانلود افزونه حرفه ای Woo Infinite Options:

  • قابلیت مرحله‌بندی اطلاعات دریافتی
  • دارای گستره بالایی از انواع فیلد‌ها
  • قابلیت تغییر قیمت محصول بر اساس اطلاعات
  • قابلیت فرمول نویسی برای تغییر قیمت
  • قابلیت نمایش یا مخفی‌سازی مرحله‌ها بر اساس مقادیر
  • قابلیت نمایش فرم دریافت اطلاعات بر اساس مدال
  • قابلیت تغییر همه متن‌ها و رنگ‌ها
  • قابلیت ضروری کردن ثبت بصورت شخصی‌ساز
  • افزودن مرحله‌ها و فیلد‌ها بصورت Node
  • پشتیبانی ۷ روز هفته

 

برخی از فایل های این دانلود افزونه حرفه ای با ionCube کدگذاری شده اند که لازمه آن فعال بودن ionCube Loader در هاست میباشد. همچنین نسخه PHP بایستی بین 7.2 و 7.4 باشد. لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند. در صورتی که با خطای The file is corrupted مواجه شدید با شرکت هاستینگ تماس بگیرید و از فعال بودن ماژول ionCube در هاست و نسخه PHP اطمینان حاصل کنید.

نسخه ۱.۱۰۹:
-انتشار اولیه در ژاکت
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای گزینه‌های نامحدود ووکامرس | Woo Infinite Options

:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو

دانلود دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو

آموزش دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی براوو | دانلود افزونه حرفه ای امتیاز و پاداش Bravo | دانلود افزونه حرفه ای Bravo 

Bravo - WooCommerce Points and Rewards - WordPress Plugin
دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو  از بهترین محصولات تم فارست می باشد.

اخرین نگارش در تاریخ 27 شهریور 1400 می باشد.

معرفی دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی براوو | Bravo 

 دانلود افزونه حرفه ای امتیاز دهی ووکامرس جزو پرطرف دارین دانلود افزونه حرفه ای و پنج ستاره سایت تم فارست می باشد. 

دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو بسیار قدرتمند و کار آمد بوده که نظر مشتریان به سمت خود جلب کرده است.

با دانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو می توانید به خرید خود برای خریدهای خود از طریق امتیازهای پاداشی که به دست آورده اند ، پاداش دهید که می توانید به راحتی در خرید/خریدهای بعدی خود استفاده کنید.


دانلود افزونه حرفه ای  امتیازدهی Bravo

 

ویژگی های  دانلود افزونه حرفه ای امتیاز و پاداش Bravo 

با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای امتیاز دهی محصولات ووکامرس براوو می توانید تعداد پاداش مورد نظر خود را برای مقدار مشخصی از خرید تنظیم کنید. شما می توانید این نقطه پاداش آستانه را در هر خرید به دلخواه خود یعنی برای هر محصول ، دسته یا در سطح جهانی تولید کنید. با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای ز دانلود افزونه حرفه ای امتیاز دهی محصولات ووکامرس براوو ، من بر روی پاداش/مدیریت امتیاز وفاداری کنترل کنید.

همچنین می توانید مقدار هر امتیاز را تعیین کنید. به عنوان مثال ، ممکن است یک نقطه معادل 1 $ یا 100 ارزش معادل 1 $ یا هر مقدار دیگری که می توانید تنظیم کنید ، قرار دهید. به این ترتیب شما می توانید امتیاز پاداش خود را در طول زمان کسب کنید و من تصمیم بگیرم که کی و چگونه می توانم از امتیاز پاداش خود با تخفیف استفاده کنیم. همچنین می توانید موجود باشید ارزش خود را به صورت دستی تنظیم کنید. براوو- دانلود افزونه حرفه ای امتیاز و پاداش ووکامرسیک راه عالی برای توسعه اعتبار فروشگاه شما در بین خرید است.

وقت آن است که به آزمون خود برای بازخورد دادن در انجمن های پشتیبانی یا تشخیص اشکال پاداش دادن! فقط چند امتیاز بدهید که در صورت خرید بعدی می توانید از آن استفاده کنید ..


 دانلود افزونه حرفه ای  Bravo 

 


 

= نسخه 2.2.3 (2021-09-17) =
* [+] سازگاری با PHP 8.0 را اضافه کرد
= نسخه 2.2.2 (2021-08-11) =
* [+] سازگاری با دانلود افزونه حرفه ای  Open POS را اضافه کرد.
= نسخه 2.2.1 (2021-06-28) =
* [+] یک ویژگی برای اعمال تخفیف امتیاز در کل سبد خرید اضافه شد.
= نسخه 2.2.0 (2021-06-15) =
* [+] یک ویژگی برای ارسال ایمیل اعلان امتیاز کسب شده در اولین خرید اضافه کرد.
= نسخه 2.1.10 (2021-06-03) =
* [*] کد دانلود افزونه حرفه ای  را مطابق قوانین codecanyon بهینه سازی کرد.
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای امتیازدهی ووکامرس براوو

:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات بر اساس نقش کاربری | Pages by User Role

دانلود دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات بر اساس نقش کاربری | Pages by User Role

آموزش دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات بر اساس نقش کاربری | Pages by User Role , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات بر اساس نقش کاربری | Pages by User Role

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای Pages by User Role | دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات سایت بر اساس نقش کاربری | دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی بازدیدکنندگان سایت

معرفی دانلود افزونه حرفه ای Pages by User Role | کنترل دسترسی صفحات سایت بر اساس نقش کاربری

آیا تا به حال خواسته ‌اید برگه‌ها، نوشته‌ها یا دسته‌ها را در منو نشان ندهید؟ یا می‌خواهید دسترسی به محتوای خاصی را در وبسایت خود محدود کنید؟ با استفاده از دانلود افزونه حرفه ای صفحات بر اساس نقش کاربر، می‌توانید بر اساس نقش کاربر، کنترل دسترسی به موارد زیر را در وردپرس اضافه کنید:

  • برگه‌ها
  • نوشته‌ها
  • دسته‌ها
  • نوع نوشته‌های سفارشی اضافه شده توسط سایر افزونه‌ها (Post Types)
  • طبقه بندی‌های سفارشی
  • ووکامرس (محصولات و فروشگاه)

افزونه Pages by User Roles for WordPress این کارها را بسیار آسان کرده‌ است.

این دانلود افزونه حرفه ای همچنین برگه، نوشته، نوع پست سفارشی، دسته‌ها یا طبقه بندی‌های سفارشی را از نتایج جستجو و فهرست وبلاگ حذف می‌کند. هنگامی که کاربران وارد حساب کاربری نشده‌اند، می‌توانید برگه و دسته‌ها را از منو پنهان کنید. همچنین می‌توانید یک URL تغییر مسیر خاص برای کاربرانی که نقش کاربری مورد نیاز را ندارند تنظیم کنید.

همچنین اگر از ویژگی منوی سفارشی ساخته شده در وردپرس استفاده می‌کنید. این دانلود افزونه حرفه ای آیتم‌های منو را که برای یک نقش کاربری محدود شده است را هنگامی که کاربر وارد حساب کاربری نشده است پنهان می‌کند.

دانلود افزونه حرفه ای  پیج بای یوزر رول

لیست ویژگی‌های دانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی بازدیدکنندگان سایت پیج بای یوزر رول

  • آدرس هدایت (Redirect) پیشفرض برای کاربرانی تنظیم کنید که به برگه، نوشته یا نوع پست سفارشی دسترسی ندارند.
  • فیلتر کردن نظرات
  • انتقال به صفحه ورود
  • پشتیبانی از نقش‌های کاربری وردپرس
  • پشتیبانی از نقش‌های کاربری سفارشی
  • گزینه وحشت برای زمان به اشتباه محدود کردن خویش
  • کنترل دسترسی به انواع پست سفارشی
  • محدود کردن دسترسی به انواع پست‌های سفارشی در قسمت Frontend بر اساس نقش کاربری
  • محدود کردن دسترسی به “جبعه کنترل دسترسی” بر اساس نقش کاربری در برگه‌ها، نوشته‌ها و انواع پست سفارشی.
  • محدود کردن دسترسی به WooCommerce (محصولات)

صفحات ، پست ها و انواع پست سفارشی

  • مرور سریع دسترسی به نقش کاربری در برگه، نوشته و انواع پست سفارشی
  • مرور سریع دسترسی به نقش کاربر در صفحه ، پست و انواع پست سفارشی
  • تنظیم کنترل دسترسی برای نقش‌های کاربری مشترک، مشارکت کننده، نویسنده، ویرایشگر و مدیر
  • تنظیم کنترل دسترسی برای نقش‌های کاربر سفارشی
  • کنترل دسترسی را برای دسته‌ها
  • هنگامی که یک نقش کاربری دسترسی ندارد، URL انتقال (Redirect) را برای هر برگه، نوشته و نوع پست سفارشی تنظیم کنید.
  • مخفی کردن صفحات جداگانه از منو
  • مخفی کردن دسته ها از منو
  • مخفی کردن برگه‌ها، نوشته‌ها ، انواع پست های سفارشی و دسته‌ها از نتایج جستجو و فهرست وبلاگ
  • محدود کردن دسترسی به محتوا با استفاده از کد کوتاه
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای کنترل دسترسی صفحات بر اساس نقش کاربری | Pages by User Role

:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | Maham

دانلود دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | Maham

آموزش دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | Maham , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | Maham

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | دانلود افزونه حرفه ای Sales Discount Scheduler

Easy Digital Downloads Sales Discount Scheduler

 

معرفی دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام

تا به امروز محصولات زیادی برای فروشگاه ساز ووکامرس تولید و منتشر شده است و همانطور که می دانید نمی توان اکثر این دانلود افزونه حرفه ای ها را برای فروشگاه ساز EDD یافت نمود و این موضوع تاکنون باعث مشکلات زیادی برای استفاده کنندگان از فروشگاه ساز EDD شده است. 

 

دانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف یکی از دانلود افزونه حرفه ای های پرکاربرد است که نیاز هر فروشگاه اینترنتی می باشد و تاکنون تولید و یا بصورت عمومی منتشر نشده است. باتوجه به این موضوع و نیاز کاربران، دانلود افزونه حرفه ای مذکور توسط گروه ایده پردازان مهام تولید و برای اولین بار بصورت عمومی منتشر شده است.

 

اعمال تخفیف چه تاثیری در فروش دارد ؟

یکی از بهترین روش های بالابردن فروش محصول، اعمال تخفیف بر روی آن می باشد که در ذیل به برخی از مزایای کلیدی استراتژی تخفیف می پردازیم.

 

1 - افزایش فروش

2 - جذب مشتریان جدید و قدیمی

3 - بازگرداندن مشتریان از دست رفته

4 - انتخاب محصول شما از بین سایر رقبا

5 - معرفی محصول توسط مشتری به سایرین

6 - ترغیب جهت خرید محصول و اثرگذاری آن بر ذهن مشتری جهت مراجعات بعدی به فروشگاه شما

7 - و ...

 

آیا کار با دانلود افزونه حرفه ای دشوار است ؟

یکی از ویژگی های بارز این محصول سادگی آن است و شما می توانید پس از تنظیم دانلود افزونه حرفه ای اقدام به تعیین نوع تخفیف در محصول مورد نظر نمائید.

 

شیوه عملکرد دانلود افزونه حرفه ای به چه صورت می باشد ؟

پس از اعمال تنظیمات وارد بخش ویرایش محصول می شوید و زمان بندی تخفیف خود را تعیین می نمائید که انجام این کار فقط 1 دقیقه زمان بر می باشد و فاقد هرگونه پیچیدگی است.

 

آیا دانلود افزونه حرفه ای کد تخفیف صادر می نماید ؟

خیر - این دانلود افزونه حرفه ای مبلغ و یا درصد تخفیف تعیین شده را بصورت خودکار از قیمت اصلی محصول کسر و مابه التفاوت آن را جایگزین قیمت اصلی می نماید و پس از اتمام زمان تخفیف، قیمت محصول بصورت خودکار به نرخ اولیه تغییر داده می شود. 

 

دانلود افزونه حرفه ای  Sales Discount Scheduler
605ca4a8fbeadd1b1c6a054c.png
دانلود افزونه حرفه ای  Sales Discount Scheduler
تنظیمات افزونه
5ffe0a6c074f280b416ddbfd.png
تنظیمات محصول
5ffe0a739d67130c9f57bfcc.png
نمایش شمارشگر تخفیف ( قبل از شروع تخفیف )
5ffe0a82074f280b426e0030.png
نمایش شمارشگر تخفیف ( در زمان شروع تخفیف )
5ffe0a9a145abb0b6624da9d.png
اسلایدر محصولات با تخفیف با استفاده از شورتکد
5ffe0aac074f280b426e0031.png
ابزارک درج اسلایدر تخفیف در وضعیت های ( بزودی و در حال تخفیف )
دانلود افزونه حرفه ای  زمان بندی تخفیف EDD مهام
اسلایدر محصولات با استفاده از ابزارک ( بزودی و در حال تخفیف )
605ca182e2b4a71a32025723.png

تست دانلود افزونه حرفه ای به چه صورت انجام می گیرد ؟

بصورت کلی استاندارد تست افزونه، بر روی یک وردپرس با دانلود قالب وردپرس حرفه ای پیش فرض ( مثال 2021 ) و فاقد دانلود افزونه حرفه ای های جانبی می باشد. باتوجه به این موضوع در صورت بروز هرگونه مشکل پس از نصب دانلود افزونه حرفه ای خریداری شده می بایست سایر دانلود افزونه حرفه ای های جانبی به غیر از Easy Digital Downloads را بصورت موقت غیرفعال نموده، سپس دانلود افزونه حرفه ای خریداری شده را بررسی نمائید. شایان ذکر است این محصول قبل از انتشار، توسط کارشناسان ژاکت و گروه ایده پردازان مهام مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دانلود افزونه حرفه ای با کدام نسخه از وردپرس سازگاری دارد ؟

دانلود افزونه حرفه ای بر روی آخرین نسخه وردپرس که در حال حاضر 5.6 می باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی وردپرس، سازگاری دانلود افزونه حرفه ای با نسخه جدید آن توسط تیم فنی مورد بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر خواهیم کرد.

 

دانلود افزونه حرفه ای با کدام نسخه از Easy Digital Downloads سازگاری دارد ؟

 ">دانلود افزونه حرفه ای بر روی آخرین نسخه Easy Digital Downloads که در حال حاضر 2.9.26 می باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی این فروشگاه ساز، سازگاری دانلود افزونه حرفه ای با نسخه جدید فروشگاه ساز EDD توسط تیم فنی بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر خواهیم نمود.

 

دانلود افزونه حرفه ای با کدام یک از نسخه های PHP سازگاری دارد ؟

دانلود افزونه حرفه ای بر روی نسخه های PHP ( 7.0 تا 7.4 ) بررسی شده است و با تمامی این نسخه ها سازگار است.

 

آیا سورس دانلود افزونه حرفه ای در صورت پرداخت هزینه قابل ارائه می باشد ؟

 خیر - تحت هیچگونه شرایطی امکان ارائه سورس کد وجود نخواهد داشت.

 

آیا امکان تبدیل زبان دانلود افزونه حرفه ای به سایر زبان ها وجود دارد ؟

بله - در صورت نیاز به انجام این کار، می توانید درخواست خود را در یک تیکت جهت بررسی و اعلام هزینه ارسال نمائید.

605ca199e2b4a71a2d0ebd3d.png

1 - نسخه PHP : از 7 تا 7.4

2 - نسخه وردپرس : از 5.5.3 به بعد

3 - نسخه فروشگاه ساز EDD : از 2.9.26 به بعد

4 - نصب بودن ماژول SourceGuardian بر روی هاست - این ماژول بر روی اکثر هاست های استاندارد بصورت پیش فرض نصب می باشد اما به جهت اطمینان بیشتر، قبل از تهیه محصول از نصب بودن ماژول مذکور بر روی هاست از طریق واحد پشتیبانی شرکت میزبانی هاست خود اطمینان حاصل نمائید.

605ca1d781423b18ea42e5de.png
  1. امکان اجرای محصول بصورت لوکال به منظور استفاده از آن میسر نمی باشد.
  2. هزینه هرگونه تغییرات پیشنهادی در محصول برعهده خریدار می باشد. شایان ذکر است محصول به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد و تمامی بروزرسانی ها را می توانید از طریق پنل کاربری خود بصورت رایگان دریافت نمائید.
  3. قبل از خرید محصول، ( توضیحات و سوالات متداول ) قرارگرفته شده در این صفحه را بصورت کامل مطالعه و در صورت بوجود آمدن هرگونه سوال از طریق دیدگاه و یا تیکت سوالات خود را مطرح نموده تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.
  4. محصول دارای سیستم لایسنس اختصاصی می باشد و پس از خرید میبایست درخواست خود را مبنی بر دریافت کد فعال سازی محصول از طریق بخش تیکتینگ پنل کاربری ژاکت برای ما ارسال نمائید. در نظر داشته باشید مدت زمان ایجاد لایسنس جهت فعال سازی محصول بین 1 الی 24 ساعت می باشد.

 

     قوانین استفاده از لایسنس محصول     

 

  1. لایسنس محصول فقط بر روی یک آدرس ( لوکال هاست، دامین، ساب دامین، فولدر، ساب فولدر و ... ) قابل فعال سازی خواهد بود.
  2. در طول دوره پشتیبانی ( رایگان و تمدید ) فقط امکان 3 بار تغییر آدرس وجود خواهد داشت و پس از پایان دوره پشتیبانی بصورت نامحدود می توانید درخواست تغییر آدرس دهید.
  3. باتوجه به اینکه محصول دارای سیستم لایسنس اختصاصی می باشد، تمامی درخواست های مرتبط با لایسنس را می بایست از طریق بخش تیکتینگ پنل کاربری ژاکت برای ما ارسال نمائید. لازم بذکر است در زمان ثبت تیکت، آدرس محل نصب محصول ( آدرسی که محصول بر روی آن نصب شده است و در سیستم لایسنس مهام ذخیره شده است ) با آدرس دامنه پشتیبانی در ژاکت می بایست برابر باشد و در صورت عدم تطابق، به تیکت ارسالی تا اصلاح آدرس پاسخ داده نخواهد شد.
  4. فعال سازی لایسنس بر روی لوکال هاست بعنوان آدرس اصلی در نظر گرفته خواهد شد. این بدان معناست که محصول صرفاً بر روی یک آدرس ( لوکال هاست، دامین، ساب دامین، فولدر، ساب فولدر و ... ) قابل اجرا خواهد بود. در صورتیکه محصول بر روی دامنه اصلی فعال شده باشد و جهت بررسی و یا هر علت دیگر بخواهید آن را بر روی لوکال هاست نصب نمائید، می بایست درخواست تغییر آدرس را ثبت نمائید. در نظر داشته باشید انجام این کار در طول دوره پشتیبانی ( رایگان و تمدید ) شامل قانون 3 بار تغییر آدرس خواهد بود.
5ff01691a54c7b021b34baa3.png

نسخه :  1.1 ( نسخه جاری )

تاریخ انتشار : 1399/11/14 - ساعت : 16:16 

بهبود : رفع مشکل فعال سازی محصول

 


 

نسخه :  1.0

تاریخ انتشار : 1399/11/14 - ساعت : 14:00

توضیحات : انتشار محصول

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای زمان بندی تخفیف EDD مهام | Maham

:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو | پوسته در دست تعمیر newo

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همراهان و کاربران ژاکت . اگر قصد راه اندازی یک وبسایت دارید میبایست اول کاربران خود را جمع آوری کنید و یا اگر قصد تغییر در وبسایت خود را دارید و این تغییر ممکنه چند روز و یا چند ساعت به طول بینجامد میبایست که فکری به حال ریزش کاربران کرد چرا که اگر کاربران به وبسایت سر بزنند و ببیند که سایت بالا نمیاید خیال میکنند که وبسایت برای همیشه تعطیل شده است و برای همیشه سایت را ترک میکنند . راه حل چیست ؟ راه حل این مشکل استفاده از یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای در دست ساخت در هنگام تعمیرات و یا راه اندازی سایت است . دانلود قالب وردپرس حرفه ای های در دست ساخت یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای تک صفجه ای است و به کاربران اطلاع میدهد که سایت در دست تعمیر است و یا در حال راه اندازی است و کاربران را منتظر نگه میدارد . یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای قالبی است که زمان تکمیل وبسایت را هم به کاربران اطلاع میدهد و دارای یک تایمر معکوس است .

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو

دانلود قالب وردپرس حرفه ای در دست ساخت نِوو یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای بسیار حرفه ای و تمام عیار است که تمامی ویژگی های یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای را دارا میباشد و میتواند یک انتخاب فوق العاده برای سایت شما باشد .

اگر در انتخاب دانلود قالب وردپرس حرفه ای بسیار وسواس دارید و دقت به عمل می آورید مطمئنا دانلود قالب وردپرس حرفه ای نِوو میتواند شما را راضی کند چرا که دانلود قالب وردپرس حرفه ای فوق العاده یعنی نٍوو . دانلود قالب وردپرس حرفه ای نِوو با رنگ بندی بسیار زیبا و افکت های انیمیشنی که دارد میتواند زمان زیادی کاربر را در خود نگه میدارد و در نتیجه باعث بهبود رتبه میشود .

دانلود قالب وردپرس حرفه ای در دست ساخت نوو

ویژگی ها و امکانات دانلود قالب وردپرس حرفه ای پوسته در سدت تعمیر newo :

  • دارای تایمر معکوس
  • رنگ بندی زیبا
  • کم حجم و بهینه
  • دارای فایل راهنما
  • کاملا راستچین و فارسی

در انتخاب این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فوق العاده حتی یک لحظه هم مکث نکنید و همین الان اقدام به خرید این دانلود قالب وردپرس حرفه ای فرمائید .

موفق باشید 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای html در دست ساخت نوو

:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | Stylish

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | Stylish

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | Stylish , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | Stylish

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Stylish

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش

دانلود قالب وردپرس حرفه ای در دست ساخت یا دانلود قالب وردپرس حرفه ای به زودی Stylish ، یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML زیبا و کاملا ریسپانسیو است. در مواقعی که سایت شما موقتا از دسترس خارج می‌شود، می‌توانید از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا استفاده کنید. اگر در مواقع به روز رسانی یا تغییرات که سایت شما موقتا از دسترس خارج شده، از قالب‌های زیبایی چون دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML استایلیش استفاده نمایید، قطعا در جذابیت سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت و احساس خوبی را به کاربران سایت خود منتقل خواهید کرد. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا فارسی سازی شده و از فونت‌های زیبای ایران‌سنس و ایران یکان (به همراه لایسنس) استفاده می‌کند که نیازی به دریافت لایسنس آن از طرف شما نیست.

به زیبایی آن اعتماد کنید

امروزه زیبایی و جدابیت یکی از پارامترهای اصلی یک وب سایت به شمار می‌رود، به حدی که تاثیر بسیار زیادی در سئوی سایت دارد. مطمئنا وقتی سایت به طور موقت از دسترس خارج می‌شود، خیلی مهم است که بازدیدکنندگان و کاربران سایت با چه صفحه‌ای مواجه می‌شوند. اگر به جای نمایش خطای از دسترس خارج شدن سایت، با یک صفحه زیبای (به‌زودی برمی‌گردیم...) مواجه شوند، قطعا خیلی حالت بهتری دارد و می‌تواند در تثبیت بازدیدکنندگان سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد. 

بوت استرپ قدرتمند

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا بر پایه فریم ورک محبوب و قدرتمند بوت استرپ کدنویسی و راه اندازی شده است. بوت استرپ یکی از چهارچوب‌های قدرتمند حوزه وب است که بر اساس HTML, CSS و Javascript می‌باشد که از طریق آن می‌توان صفحات HTML زیبا و کاملا واکنشگرا ایجاد کرد. در دانلود قالب وردپرس حرفه ای پیش‌روی شما نیز از این فریم‌ورک حرفه‌ای و جذاب استفاده شده است. 

6017830a424e6005181b70d9.jpg
601782a4ac230905874f4698.jpg
601782cb3010b8055733dc4f.jpg
601782d6a3dc43050903cb0c.jpg

 

از ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای Stylish می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاملا راستچین و فارسی
  • دارای فونت ایران‌سنس و ایران یکان
  • مناسب هر نوع وبسایت
  • دارای شمارنده معکوس
  • دارای فایل راهنما
  • واکنشگرا
  • استفاده از بوت استرپ
  • مناسب انواع مرورگر
  • کدنویسی استاندارد
  • رنگ‌بندی متنوع
  • راحتی در تغییر سورس
  • پشتیبانی پاسخگو
  • و...

همه چیز آمادست! بیشتر از این معطل نکنید و همین الان این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا را برای سایت خود سفارش دهید.

 

نسخه‌ها و آخرین تغییرات:

  • نسخه 1.1: 
    • برطرف شدن مشکل شمارش معکوس در دموی یک
    • اصلاح توضیحات فایل راهنما
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت استایلیش | Stylish

:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه | صفحه 404 طرح فضایی

ضرورت داشتن صفحه 404 مناسب

اولین ضرورت وجود صفحه 404 سفارشی در هر سایت این است که این اطمینان به کاربران داده می شود که آدرس معتبر بوده و وب سایت شما فعال است اما صفحه مورد نظر کاربر در دسترس نیست. این مورد بسیار بهتر از این است که کاربر خطای 404 مرورگر را دریافت کند و با خود فکر کند که اصلاً این سایت وجود خارجی ندارد و این احتمال وجود دارد که دیگر به سایت شما سر نزند.

ویژگی های کلیدی صفحه 404 طرح فضایی

  • کاملا رسپانسیو و واکنش گرا در موبایل و تبلت
  • کدنویسی بسیار بهینه و استاندارد
  • کد خالص در نتیجه همین باعث بالارفتن سرعت و تجربه کاربری بهتر خواهد شد:

برخلاف اکثر صفحات ۴۰۴ که از عکس زمینه یا فایل عکس ساخته شده اند، دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه از ۱۰۰% کد خالص ساخته شده است. به این معنی که شما بی نهایت قابلیت شخصی سازی را دارید. با دستکاری در فایلhtml شما میتوانید رنگ ، انیمیشن ، فونت ، زمینه و خیلی چیزها را شخصی سازی کنید.

  • حاوی فایل راهنما
  • سازگار با تمامی مرورگرها
  • و....

به کمک دانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه هر تغییر در کلمات، رنگ ها، تصاویر و .... می توانید انجام دهید

  دانلود قالب وردپرس حرفه ای   html صفحه 404 خلاقانه | صفحه 404 طرح فضایی   همینطور باید اذعان کرد که یک صفحه سفارشی می تواند در نقش صفحه فرود سایت در امور فروش نیز عمل می کند و در زمانی که یک آدرس در سایت وجود ندارد کاربران را به صفحات هدف و فروش شما هدایت کند و نیز می تواند عاملی جهت تقویت برندینگ یک سایت به حساب بیاید.   صفحه 404 مرورگر هیچ گونه فایده ای برای وب سایت شما ندارد اما وجود یک صفحه سفارشی شده در وب سایت برای خطای 404 حداقل باعث راهنمایی کاربر به صفحات دیگر خواهد شد به عنوان مثال می تواند کادر جستجو را جایگزین کرده که کاربر بتواند مطلب مد نظر خود را جستجو نماید.   در صورت اینکه از این محصول خوشتان اومده می تونید همین الان نسبت به تهیه این محصول بدون ریسک اقدام کنید چرا که مبلغی که بابت این دانلود قالب وردپرس حرفه ای html  می پردازید از حقوق نیم ساعت یک برنامه نویس فرانت هم کم تر است در حالی که برای تهیه این محصول خیلی خیلی بیش تر از این زحمت کشید شده.   خیلی از ژاکت عزیز سپاس گزارم که این بستر را برای برنامه نویسان و توسعه دهنده ها فراهم کرده    

امتیاز های شما به محصول مایه دلگرمی ما و تلاش برای ارائه خدمات بیشتر به شما عزیزان است.

   

سایر محصولات ما را نیز بررسی کنید

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای html صفحه 404 خلاقانه

:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی

دانلود لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی

آموزش لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی , پشتیبانی 6 ماهه لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروش ویژه ژانویه

معرفی لندینگ ژانویه شگفت انگیز

قالب  HTML ژانویه شگفت انگیز برای فروش ویژه ایام نزدیک به شب سال نوی میلادی و خود شب سال نوی میلادی طراحی و پیاده سازی شده است. این لندینگ پیج مخصوص کسب و کارها و فروشگاه های آنلاین می باشد. فروشگاه های مذکور می توانند با بهره گیری از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا و منحصر به فرد کالاهای خود را با تخفیف ها و آفرهای ویژه به فروش برسانند. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای با طراحی خاص و مدرن و در عین حال نزدیک به سلیقه ایرانی می تواند رضایت مشتریان شما را به خوبی جلب کند و مورد توجه آن ها قرار گیرد. سرعت بارگذاری بالا (3 ثانیه) و استفاده از المان هایی چون حباب درخت کریسمس و بابانوئل، باعث زیبایی بیش از پیش این دانلود قالب وردپرس حرفه ای شده است. همچنین استفاده از انیمیشن ها و طرح های خلاقانه و منحصربه فرد در دانلود قالب وردپرس حرفه ای ژانویه  شگفت انگیز، شما رو مجذوب خودش میکنه.
لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   HTML فروش ویژه سال نو میلادی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   فروش ویژه ژانویه
برنامه نویسی و طراحی دانلود قالب وردپرس حرفه ای ژانویه  شگفت انگیز با بروز ترین و مدرن ترین تکنولوژی های دنیا صورت گرفته است. شما کافیه فقط پیش نمایش این دانلود قالب وردپرس حرفه ای رو بصورت آنلاین ببینید تا کاملا متوجه تفاوت در سبک طراحی و پیاده سازی این دانلود قالب وردپرس حرفه ای بشین.
لندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   HTML فروش ویژه سال نو میلادی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای   فروش ویژه ژانویه

ویژگی های کلیدی دانلود قالب وردپرس حرفه ای فروش ویژه ژانویه :

  • شمارنده معکوس قابل تنظیم
  • دارای قسمت شعارهای فروش ویژه
  • تم رنگی شاد و جذاب
  • انیمیشن های خاص و متنوع
  • شامل قسمت حراج زمستانه
  • شامل قسمت پیشنهادات لحظه ای
  • شامل قسمت خدمات ویژه
  • معرفی قسمت کالاهای ویژه شب سال نوی میلادی
  • امکان تعریف و لینک شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایلی

ویژگی های فنی :

  • حجم بسیار پایین فایل ها و منابع
  • کاملا واکنشگرا(Responsive)
  • استفاده از  CSS3 برای استایل دهی
  • استفاده از پلاگین های مطرح و کاربردی jQuery ( نظیر Owl Carousel,...)
  • استفاده از فونت آیکون های منحصر به فرد ژانویه ی
  • استفاده از بوت استرپ 4 (Bootstrap 4)
نکته : فایل راهنمای نحوه استفاده و ویرایش فایل ها و همچنین نحوه تغییر زمان شمارنده جشنواره و لینک ها و تصاویر مربوطه، ضمیمه فایل های پروژه شده است.  
آپلود عکسلندینگ ژانویه شگفت انگیز | دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML فروش ویژه سال نو میلادی

:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir Wordpress theme

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر + پنل مدیریت

قالب وردپرس خبری پيام صریر جدیدترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای فارسی وردپرس تابناك وب می باشد قالبي متفاوت براي سيستم مديريت محتواي محبوب وردپرس كه امكانات كامل و لازم برای داشتن یک وبسایت خبری تمام عیار را برای فعالین عرصه خبر و خبرنگاری فراهم نموده است . در اين دانلود قالب وردپرس حرفه ای كه داري تنظيمات قوي جهت سهولت كار با اين دانلود قالب وردپرس حرفه ای مي باشد اين دانلود قالب وردپرس حرفه ای هم از فهرست و هم از ابزارك پشتيباني مي كند 

 

این پوسته وردپرس ، فوق العاده سبک و با کمترین حجم تصاویر می باشد که موجب لود سریع دانلود قالب وردپرس حرفه ای می شود كه وب سايت شما را سايتي به روز و كاربر پسند مي كند با داشتن این دانلود قالب وردپرس حرفه ای می توانید با داشتن تمام امکانات مورد نیاز یک خبرگزاری فوق حرفه ای داشته باشید.  

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر

  1. پرهیز از فارسی سازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای و اصالت داشتن کدنویسی ها
  2. سرعت لود ایده آل
  3. فوق العاده شیک و کلاسیک
  4. مناسب برای انواع وبسایت های پرتالی ، خبری …
  5. سازگار با مرورگرها
  6. استفاده از فونت آیکون جهت سرعت لود بالا
  7. پرینت مطالب بدون افزونه
  8. اشتراک در شبکه های اجتماعی
  9. لینک کوتاه اتوماتیک
  10. روتیتر اخبار بدون افزونه
  11. دکمه بازگشت به بالای صفحه
  12. استفاده از فونت زیبای ایران
  13. اسلایدر ریسپانسیو و تاچ(لمسی)
  14. کاملا ایرانی و کاربرپسند
  15. کنترل پنل حرفه ای و کاملاً فارسی
  16. قابلیت فايكون دلخواه کاربر
  17. قابلیت هدر دلخواه کاربر
  18. مدیریت آسان تبلیغات
  19. داری  دو ابزارک اختصاصی
  20. فرم کامنت زیبا
  21. صفحه اختصاصی آرشیو اخبار
  22. امکان مدیریت بلوکهای خبری از طریق تنظیمات حرفه ای دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس
  23. امکان تعیین تعداد خبرهای بعضي از بلوک از طریق مدیریت دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری فارسی
  24. امکان تعیین دسته خبری برای هر بلوک خبری
  25. دارای ۳ منو
  26. دارای فرم جستجو

سرعت لود عالی دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر

5e8a4ed326d6ef021857dbe6.jpg

بخش تنظيمات

  1. تغيير لوگو(نشانواره) سايت
  2. تعيين فاوآيكون
  3. تعيين كلمات كليدي
  4. تغيير متن كپي رايت
  5. تغيير لوگوي صفحه پرينت مطالب مناسب براي چاپ
  6. جايگذاري آدرس شبكه هاي اجتماعي متداول
  7. تعيين و جايگذاري دسته اي در بخش هاي مختلف سايت تيتر يك اخبار يادداشت و..
  8. مديريت تبليغات از دو طريق پنل تنظيمات و ابزارك ها

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری صریر | Sarir

:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

لندینگ شگفت انگیز یلدو

دانلود لندینگ شگفت انگیز یلدو

آموزش لندینگ شگفت انگیز یلدو , پشتیبانی 6 ماهه لندینگ شگفت انگیز یلدو

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ یلدو | لندینگ شگفت انگیز یلدو

لندینگ شگفت انگیز یلدو به منظور استفاده کسب و کار های اینترنتی در جشنواره های فروش خود توسط تیم فیدارشاپ طراحی و توسعه پیدا کرده است. آیا می دانید آمارها نشان داده است که اگر فردی در کلیک اول بر روی تبلیغات شما به جوابی که می خواهد نرسد در بیشتر از ۷۰ درصد موارد صفحه شما را خواهد بست و به دنبال تبلیغ دیگری می رود. پس عجله کنید و برای سایت خود صفحه فرود یا لندینگ متفاوت با هزینه خیلی کم ایجاد کنید و از فروش وب سایتتون لذت ببرید. 

5e8851efc136890096560092.png

همانطور که می دانید امروزه این لندینگ ها نقش بسزایی در افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی دارند. بدین صورت که کاربر پس از مشاهده این صفحه خیلی سریع و راحت محصولات موجود در جشنواره تخفیف کسب و کار ها را انتخاب و تهیه نمایند. ما لندینگ شگفت انگیز یلدو را با استفاده از بهترین تکنولوژی ها برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا با استفاده از این صفحات دیگر نگران هزینه های گزاف شرکت ها برای طراحی صفحات لندینگ نباشید و با هزینه ای بسیار کم این صفحات را برای خود آماده نمائید. پس از خرید لندینگ شگفت انگیز یلدو به راحتی می توانید تصاویر و محصولات خود را در در صفحه قرار داده و فروش خود را در جشنواره مورد نظر افزایش دهید. راستی این را هم خدمتتون بگم شرکت های ایرانی بزرگ مثل دیجی کالا، بامیلو و ... در همه جشنواره های خود از صفحات فرود استفاده می کنند.

معرفی لندینگ شگفت انگیز یلدو :

  • طراحی و کد نویسی بهینه و سبک
  • رابط کاربری کاربر پسند
  • کاملاً ریسپانسیو
  • امکان تغییر تمام موارد به راحتی
  • استفاده آسان
  • استفاده از css3 و jquery برای زیبایی هر چه بیشتر

پس از خرید محصول در صورتی که هر گونه سوالی داشتید تیکت پشتیبانی ارسال بفرمائید تا ما با کمال میل در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهیم.

آپلود عکسلندینگ شگفت انگیز یلدو

:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.امروز در خدمت شما هستم با معرفی حرفه ای ترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس که توسط محمد جواد کوشکی طراحی شده است.دانلود قالب وردپرس حرفه ای تفریحی آفتاب اولین دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای ما هستش که با تکنولوژی و برنامه نویسی مشابه دانلود قالب وردپرس حرفه ای های تفریحی خارجی طراحی شده است.از این پس شما می تونید بجای استفاده از دانلود قالب وردپرس حرفه ای های صحیفه,جریده و … از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای حرفه ای استفاده کنید.

فیلم آموزشی کار با دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی آفتاب

بروزرسانی دانلود قالب وردپرس حرفه ای 22 اسفند 97

  • تغییرات ظاهر و رابط کاربری قالب
  • بهینه سازی کدنویسی تنظیمات قالب
  • اضافه شدن بخش جایگاه های تبلیغاتی قالب
  • نمایش مطالب در صفحه اصلی به دو مدل (نمایش توسط ابزارک - نمایش به صورت ساده)

بروزرسانی قالب

  • تغییرات در ظاهر و استایل قالب
  • اضافه شدن ابزارک اختصاصی مطالب منتخب سر دبیر
  • بهینه سازی کدنویسی و برنامه نویسی و پنل تنظیمات قالب

امکانات دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس آفتاب

  • کدنویسی استاندارد و بهینه شده قالب
  • پشتیبانی از فونت فارسی محبوب یکان
  • طراحی زیبا و مشابه دانلود قالب وردپرس حرفه ای های خارجی
  • دارای اسلاید زیبا جهت نمایش مطالب در بالای سایت
  • پنل تنظیمات اختصاصی ایرانی (مدیریت کلیه بخش های دانلود قالب وردپرس حرفه ای از طریق پنل تنظیمات)
  • پشتیبانی از ابزارک برای صفحه اصلی دانلود قالب وردپرس حرفه ای و ستون چپ قالب
  • دارای ابزارک های اختصاصی برای نمایش مطالب در صفحه اصلی (سه مدل باکس جهت نمایش مطالب در سایت)
  • دارای ابزارک های اختصاصی برای ستون چپ دانلود قالب وردپرس حرفه ای (نمایش آخرین مطالب و مطالب محبوب با تصویر شاخص,نمایش بنر تبلیغاتی)
  • پشتیبانی از فهرست برای دانلود قالب وردپرس حرفه ای (دارای دو جایگاه منو بالا و منو اصلی جهت نمایش منو در سایت)

تصاویری از محیط تنظیمات قالب

5f07f0bc11470e12786a88f2.jpg
5f07f0bc430e160f05774bea.jpg

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس ایرانی مجله خبری آفتاب | Aftab Wordpress Theme

:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | Company

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | Company

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | Company , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | Company

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | دانلود قالب وردپرس حرفه ای Company

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت یا دانلود قالب وردپرس حرفه ای به زودی Company ، یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML زیبا و کاملا ریسپانسیو است. در مواقعی که سایت شما موقتا از دسترس خارج می‌شود، می‌توانید از این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا استفاده کنید. اگر در مواقع به روز رسانی یا تغییرات که سایت شما موقتا از دسترس خارج شده، از قالب‌های زیبایی چون دانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML  کمپانی استفاده نمایید، قطعا در جذابیت سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت و احساس خوبی را به کاربران سایت خود منتقل خواهید کرد. این دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا فارسی سازی شده و از از فونت زیبای ایران‌سنس (به همراه لایسنس) استفاده می‌کند که نیازی به دریافت لایسنس آن از طرف شما نیست. 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای   HTML در دست ساخت کمپانی
600392fa8d0577052517bedc.jpg
60039311e6aa0b1e235d44e7.jpg

از ویژگی های دانلود قالب وردپرس حرفه ای Company  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاملا راستچین و فارسی سازی شده
  • دارای فونت ایران‌سنس.
  • مناسب هر نوع وبسایت
  • دارای شمارنده معکوس
  • دارای فایل راهنما
  • واکنشگرا
  • استفاده از بوت استرپ
  • مناسب انواع مرورگر
  • دارای آیکن‌ شبکه های اجتماعی
  • و...

همه چیز آمادست! بیشتر از این معطل نکنید و همین الان این دانلود قالب وردپرس حرفه ای زیبا را برای سایت خود سفارش دهید.

 

نسخه‌ها و آخرین تغییرات:

  • نسخه 1.1: 
    • برطرف شدن مشکل شمارش معکوس
آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای HTML در دست ساخت کمپانی | Company

:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | Loania

دانلود لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | Loania

آموزش لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | Loania , پشتیبانی 6 ماهه لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | Loania

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | صفحه فرود مالی لونیا | لندینگ پیج HTML لونیا | صفحه فرود وام و فروش اقساطی Loania

معرفی لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا

اگر فعالیت استارتاپ شما در زمینه مالی و اقتصادی یا ارائه وام و تسهیلات خرید و فروش اقساطی است، به صفحه فرودی زیبا و جذاب نیاز خواهید داشت. لندینگ پیج لونیا یکی از این صفحه فرودهاست که می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این لندینگ پیج با بهره گیری از آخرین نسخه بوت استرپ و با تبعیت از قوانین طراحی ui/ux به یکی از پرطرفدارترین صفحات فرود مالی تبدیل شده است. 

لندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا

تیم سیترانت سعی دارد در بخش ایجاد صفحات فرود و دانلود قالب وردپرس حرفه ای های HTML به تمام نیازهای وبمستران پاسخ دهد و دانلود قالب وردپرس حرفه ای های متنوعی را طراحی و ارائه کند. به همین دلیل این بار به سراغ یک صفحه فرود ویژه رفته ایم که تعداد آنها کم بوده و نیاز هر استارتاپ مالی است. 

توجه: این صفحه فرود به صورت html کدنویسی شده است بنابراین قابل استفاده روی سیستم های مدیریت محتوای وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و غیره نیست.

 نکته 1: این صفحه فرود تنها به صورت HTML قابل استفاده است؛ با استفاده از آموزش (داخل فایل دانلودی)، می توانید این صفحه فرود را به راحتی روی هاست خود نصب و لینک های آن را به سایت اصلی خود (وردپرس، جوملا و...) متصل کنید. نکته 2: برای استفاده مستقیم از این صفحه فرود به عنوان دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی باید کدهای HTML را به وردپرس تبدیل کنید. برای درخواست این تبدیل می توانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا هزینه و زمان مورد نیاز را دریافت کنید. 

اهمیت لندینگ پیج

ویژگی های لندینگ پیج وام و فروش اقساطی Loania

  • بهره گیری از فریمورک بوت استرپت 4.5.2
  • کدنویسی شده با تکنولوژی های  HTML5/CSS/JS
  • دارای کدهای بهینه شده و تمیز
  • امکان شخصی سازی کامل و آسان
  • دارای فایل آموزشی نصب دانلود قالب وردپرس حرفه ای روی هاست
  • دارای فایل آموزشی ویرایش متون و تصاویر
ویژگی های لندینگ پیج وام و فروش اقساطی Loania

لندینگ پیج HTML لونیا مناسب:

  • فعالیت های مالی و اقتصادی
  • استارتاپ های ارائه وام و تسهیلات بانکی
  • استارتاپ های ارائه تسهیلات اقساطی
  • معرفی اپلیکیشن های مالی و حسابداری
  • معرفی اپلیکیشن های خدماتی و...

می باشد.

آپلود عکسلندینگ پیج وام و فروش اقساطی لونیا | Loania

:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای آژانس هواپیمایی پرواز

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای آژانس هواپیمایی پرواز

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای آژانس هواپیمایی پرواز , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای آژانس هواپیمایی پرواز

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرسی پرواز مخصوص آژانس هواپیمایی و دفاتر زیارتی و مسافرتی یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا داینامیک با گرافیک اختصاصی و دلنشین و کدنویسی استاندارد می باشد که به صورت کامل بهینه سازی  شده برای کاربران و علاقمندان طراحی شده  است … کلیه بخش های این پوسته وردپرس قابلیت شخصی سازی دارد و کاربر به سادگی می توانید هر تغییری روی آن اعمال نماید … این پوسته مخصوص آژانسهای هواپیمایی و دفاتر زیارتی و مسافرتی طراحی شده  و همچنین قابلیت استفاده برای سایتها با موضوعات مختلف را دارد.

این دانلود قالب وردپرس حرفه ای دارای تنظیمات پوسته بوده که به راحتی می توان دسته بندی های مختلف از جمله تورهای داخلی ، تورهای خارجی و مطالب سایت و همچنین دسته بندی اسلایدر و شماره تماس درج شده در هدر سایت را تنظیم کرد.

5ee7652c265251004258979a.png

برخی از امکانات و قابلیت های این پوسته به شرح زیر است :

  • طراحی شده از ۰ تا ۱۰۰ توسط تیم طراحان شرکت ایده پردازان مهر گستر
  • سبکی و کم حجم بودن دانلود قالب وردپرس حرفه ای با سرعت لود فوق العاده
  • گرافیک اختصاصی ، شیک و کاربرپسند با ترکیب رنگی چشم گیر
  • مدیریت داینامیک منوی بالا (سربرگ) از طریق نمایش .فهرست ها
  • اسلایدر داینامیک و جذاب قابل تنظیم دسته بندی از تنظیمات پوسته
  • تفکیک تورهای داخلی و خارجی و مطالب سایت قابل تنظیم از تنظیمات پوسته
  • سایدبار داینامیک با استفاده از ابزارک های ویژه
  • امکان ویرایش کلمات کلیدی ، فاوآیکون (آیکون سایت) ، لوگو (تصویر بالای سایت) و …از تنظیمات پوسته

امتیاز فراموش نشود

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای آژانس هواپیمایی پرواز

:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هُد

دانلود دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هُد

آموزش دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هُد , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هُد

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هد | دانلود افزونه حرفه ای ارسال پیامک edd | دانلود افزونه حرفه ای هد

معرفی دانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هد

دانلود افزونه حرفه ای easy digital download یک دانلود افزونه حرفه ای رایگان برای فروش محصولات دانلودی است که امکانات کاملی را برای فروش انواع فایل های دانلودی در اختیار شما قرار می دهد. این دانلود افزونه حرفه ای اطلاع رسانی های خرید برای مدیر و کاربران را فقط از طریق ایمیل انجام می دهد و به صورت پیش فرض امکان ارسال پیامک در آن وجود ندارد.

با توجه به لزوم اطلاع رسانی پیامکی برای مدیر سایت و خریداران محصولات دانلود افزونه حرفه ای ارسال پیامک EDD هُد طراحی شده است تا امکان ارسال پیامک به دانلود افزونه حرفه ای EDD اضافه گردد.

ارسال پیامک به خریداران محصول علاوه بر اطلاع رسانی هایی که صورت می گیرد سبب  افزایش اعتماد کاربران به سایت شما می گردد و همچنین مدیر سایت می تواند از خرید های انجام شده مطلع گردد.

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای ارسال پیامک edd:

  • ارسال پیام به کاربر و مدیر
  • ارسال پیامک برای همه وضعیت های سفارش
  • ذخیره شماره موبایل کاربر در پروفایل کاربری آن ها
  • سازگاری با دانلود افزونه حرفه ای دیجیت و سایر دانلود افزونه حرفه ای های مشابه برای دریافت شماره موبایل از آن ها با استفاده از متای شماره موبایل
  • پشتیبانی از 25 سامانه پیام کوتاه
  • پشتیبانی از ارسال عادی و خدماتی (با استفاده از پترن)

لیست سامانه های پیام کوتاه پشتیبانی شده در دانلود افزونه حرفه ای هد

  • آی پی پنل از فایل های این دانلود افزونه حرفه ای با ionCube کدگذاری شده اند که لازمه آن فعال بودن Ioncube Loader در هاست میباشد. همچنین نسخه PHP بایستی 7.2 و بالاتر باشد. لازم به توضیح میباشد تمام سرورهای استاندارد امروزی این قابلیت ها را دارا میباشند.

     

آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای پیامک EDD هُد

:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی

دانلود اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی

آموزش اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی , پشتیبانی 6 ماهه اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی | طراحی سایت آژانس مسافرتی اسکریپت Kocher

  اسکریپت آژانس مسافرتی کوچر یک سیستم فوق العاده با امکانات بی نظیر است که برای آژانس های مسافرتی و گردشگری، آژانس های هواپیمایی، برای رزرو هتل و … مناسب است. با بسته نصبی آسان اسکریپت کوچر در نصب و راه اندازی  هیچ مشکلی نخواهید داشت و شما در کمتر از ۵ دقیقه میتوانید سایتتان رو مانند پیشنمایش راه اندازی کنید .

معرفی اسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی

بعد از حدود ۴ ماه کار کردن روی اسکریپت اختصاصی کوچر – کوچر بالاخره تمام شد. به طور قاطع می توانم عرض کنم که این اسکریپت خیلی از نیازهای اولیه و خاص آژانس های مسافرتی رو رفع میکنه. با توجه به تجربه دو ساله ما در زمینه آژانس های مسافرتی (دانلود قالب وردپرس حرفه ای های مثل تراولو و سیتی تور) و با توجه به کاستی هایی که در  دانلود قالب وردپرس حرفه ای های وردپرس مشاهده میشد بر آن شدیم که یک سی ام اس در این زمینه توسعه بدیم که نیازهای اساسی آژانس های مسافرتی و گردشگری رو مرتفع سازیم. اسکریپت آژانس مسافرتی کوچر  یک سیستم فوق العاده با امکانات بی نظیره، که برای آژانس های مسافرتی و گردشگری ، آژانس های هواپیمایی، برای رزرو هتل ، رزرواسیون تور و … مناسب است. این سیستم دارای ویژگی های بسیار و قابلیت سفارشی سازی فوق العاده ای است. پنل مدیریتی اسکریپت آژانس مسافرتی کوچر بسیار قدرتمند و ساده طراحی شده است و همه چیز را از طریق آن میتوان سفارشی سازی کرد. شما می تونید به صورت آنلاین بلیط هواپیما یا هتل  و تور مورد نظرتون رو رزرو کنید و اطلاعاتتون رو وارد کنید و به صورت آنلاین پرداخت کنید. از ظاهر سایت مشخص است که چقد روی گرافیک و قسمت بصری کاربر کار شده. از ظاهر سایت بگذریم میرسیم به تنظمیات گسترده ای که داره . پنل تنظیمات قدرتمند و کاملا فارسی این دانلود قالب وردپرس حرفه ای شما در ویرایش قسمت های مختلف سایت کمک خواهد کرد و همچنین میتوانید سایت خودتون رو به زبان های مختلف دنیا تغییر بدید 

در نصب و راه اندازی اسکریپت کوچر هیچ مشکلی نخواهید داشت چون که این سیستم به صورت بسته نصبی آسان آماده شده و شما در کمتر از ۵ دقیقه میتوانید سایتتون رو مثل پیشنمایش ما راه اندازی کنید .

ویژگی های  اسکریپت Kocher| طراحی سایت آژانس مسافرتی

  1. دارای درگاه اختصاصی برای پرداخت آنلاین (ملت ، ایران کیش ، نکست پی ، زرین پال ، Pay.ir)
  2. مدیریت واحد پول (هر واحد پولی را می توانید بسازید و اضافه کنید)
  3. امکان ایجاد تور
  4. امکان ایجاد هتل و مدیریت اتاق ها
  5. پنل مدیریت پیشنهادات ویژه
  6. امکان تعریف کد تخفیف
  7. خبرنامه
  8. امکان نوشتن ماژول و افزودن امکانات جدید به راحتی با داشتن کمی دانش برنامه نویسی php
  9. امکان طراحی تم اختصاصی با داشتن کمی دانش برنامه نویسی php
  10. دارای تاریخ خورشیدی برای رزرواسیون هتل و تور و بلیط هواپیما
  11. سیستم قدرتمند جستجو و رزرواسیون هتل و تور و بلیط هواپیما
  12. کاملا واکنش گرا و طراحی فلت
  13. دارای صفحه زیبای پیشخوان (داشبورد)
  14. مدیریت واحد پول (هر واحد پولی را می توانید بسازید و اضافه کنید)
  15. امکان ایجاد وبلاگ
  16. امکان ایجاد صفحات خاص
  17. دارای چهار گروه کاربری مدیر،همکار،مشتری و مهمان
  18. پنل ارسال پیامک
  19. امکان پشتیبان گیری راحت از پایگان داده
  20. قابلیت فعال و غیر فعال کردن ماژولها
  21. امکان طراحی و شخصی سازی دانلود قالب وردپرس حرفه ای ایمیل ها
  22. امکان رزرو سریع توسط مدیریت
  23. و امکانات بیشتر …

ویژگی های بارز اسکریپت آژانس مسافرتی گردشگری کوچر به روایت تصویر:

اسکریپت کوچر | اسکریپت سایت مسافرتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی
اسکریپت راه اندازی سایت مسافرتی
طراحی سایت مسافرتی
طراحی سایت آژانس مسافرتی
طراحی سایت آژانس
طراحی سایت مسافرتی

 

 نسخه ۶٫۶ 

امکانات افزوده شده در نسخه جدید کوچر | اسکریپت طراحی سایت آژانس مسافرتی :

امکانات افزوده شده در بخش بلیط هواپیما: 

  • امکان افزودن مسیرهای پروازی بین تمام شهرهای سراسر دنیا (ایران و سایر کشورها) با تمام جزییات اعم از :
  • امکان مشخص کردن میزان پیش پرداخت
  • امکان مشخص کردن نوع پرواز (آکونومومی ، تجاری و …)
  • امکان مشخص کردن پرواز به صورت (رفت ، رفت و برگشت)
  • امکان تعریف هزینه برای بزرگسال ، کودک و نوازد
  • امکان تعریف شهر (فرودگاه)
  • امکان تعریف ایرلاین ها
  • امکان تعریف شماره پرواز
  • امکان تعریف تاریخ و زمان پرواز
  • امکان افزودن فرودگاه شامل اطلاعاتی از قبیل (کشور ، شهر ، طول و عرض جغرافیایی، منطقه زمانی ، کد شهر ، شناسه و …)
  • امکان افزودن اسلایدر پرواز

امکانات افزوده شده در بخش خودرو : 

  • امکان تعریف خودرو و رزرو انلاین خودرو
  • امکان مشخص کردن تعداد ستاره برای هر خودرو
  • امکان مشخص کردن تعداد درب های خودرو
  • امکان تعریف دنده خودرو (اتوماتیک یا دستی )
  • امکان تعریف باربند
  • امکان تعریف نوع خودرو (لوکس ، سواری ، عادی ، وانت و …)
  • امکان تعریف محل تحویل دادن خودرو به مشتری
  • امکان تعریف محل تحویل گرفتن خودرو از مشتری
  • امکان تعریف ویژه کردن خودرو
  • امکان تعریف میزان کمیسیون خودرو
  • امکان تعریف مالیات
  • امکان تعریف خودروهای مرتبط

 

نصب سورس گاردین نسخه 12.1 در هاست 

آپلود عکساسکریپت کوچر | اسکریپت راه اندازی سایت آژانس مسافرتی

:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا | پوسته Avesta

5ee7444097aaae0032209d28.jpg

با فرا رسیدن ایام عید باستانی نوروز تکاپوی مردم برای خرید مایحتاج عید خود بسیار زیاد می‌شود؛ در این بین فروشگاه‌های دارای تخفیف ویژه از سود بسیار بالاتری نسبت به بقیه همکاران خود بهره‌مند می‌گردند؛ دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای مناسب برای ساخت یک صفحه ویژه برای یک فروش ویژه مخصوص عید نوروز است. در ادامه با آن آشنا خواهید شد و درصورت نیاز می‌توانید آن را خریداری کنید و در سایت خود استفاده کنید.

لندینگ پیج چیست؟

5ee74448d1448000161516da.jpg

لندینگ پیج که درزبان انگلیسی به صورت Landing Page نوشته می‌شود، درزبان فارسی به صفحه فرود معنی شده است. این صفحات معمولاً برای اهداف خاصی پیاده سازی می‌شوند. برای مثال هدف سایتی جمع آوری ایمیل، شماره تماس یا مشخصات کاربران است، بنابراین یک صفحه کم حجم و سبک با سرعت بالا طراحی می‌کند تا کاربران مشخصات لازم را در آن صفحه به راحتی وارد کنند. برخی از سایت‌ها نیز برای فروش سریع و راحت‌تر محصولات خود از صفحات فرود یا لندینگ پیج استفاده می‌کنند. صفحات لندینگ پیج باید از جذابیت بصری بالایی برخوردار باشند تا کاربران را جذب خود کنند.   اغلب بازدیدکنندگان وقتی وارد یک لندینگ پیج می‌شوند، یکی از چهار عمل زیر را انجام می‌دهند: 1- محتوا و متن صفحات را بدون مطالعه می‌بندند. 2- محتوا و متن صفحات را مطالعه می‌کنند، اما اقدامی انجام نمی‌دهند. 3- از طریق لینک‌های داخل صفحه landing page وارد دیگر صفحات سایت شما می‌شوند. 4- یک اقدامی را در جهت رسیدن شما به اهدافتان انجام خواهند داد.  

معرفی قالب دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

5ee74459d1448000175129b3.jpg

از لندینگ پیج‌ها به صورت ثابت در سایت‌ها به عنوان صفحه اول استفاده می‌شود اما بیشتر صاحبان سایت ترجیح می‌دهند که از صفحات فرود خاص در جشنواره‌ها و مناسبت‌های مختلف استفاده کنند؛ به همین دلیل دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html عیدانه یکی از بهترین قالب‌های html برای فروش جشنواره‌ بهاره و شروع سال جدید است. این لندینگ پیج با سرعت لود بسیار بالا و کدنویسی بهینه به شما کمک می‌کند علاوه بر اجرای فروش فوق العاده نوروزی بر روی سایت فروشگاهی خود، سئو سایت خود را نیز بهبود بخشید و سایت خود را بیشتر و سریع‌تر به کاربران معرفی نمایید. ما در لندینگ پیج اوستا از المان‌های مناسب و رنگ‌های شاد و روحیه‌بخش استفاده کرده‌ایم تا کاربر بتواند با آن ارتباط راحت‌تری برقرار کند. بنابراین یکی از مهمترین هدف ما در طراحی این صفحه، استفاده از قوانین UI و UX بوده است. در این دانلود قالب وردپرس حرفه ای از شمارنده معکوس با تاریخ و ساعت تحویل سال 1398 شمسی استفاده شده است و در فایل راهنمایی که بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت، توضیح داده‌ایم که اگر نیاز به استفاده از این لندینگ پیج در زمان‌ها و مناسبت‌های دیگری داشتید، می‌توانید با وارد کردن تاریخ میلادی، این شمارنده را تنظیم کنید. کدنویسی لندینگ پیج اوستا بسیار تمیز و بهینه انجام شده است و تغییر در آن و جایگذاری‌ المان‌ها در آن بسیار راحت انجام می‌پذیرد با کمک گرفتن از فایل راهنمای داخل پکیج به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

جزئیات دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

در این صفحه، به صورت پیش‌فرض می‌توانید 8 محصول خود را به فروش برسانید اما اگر مایل به فروش بیش از 8 محصول در یک زمان واحد دارید، می‌توانید به راحتی فایل index را ویرایش کرده و تعداد این محصولات را بیشتر کنید. اما توجه داشته باشید که بهبود سئو و افزایش بازدید از صفحه فرود سایت خود را فدای فروش بیشتر از 8 محصول در یک زمان نکنید! بلکه برای فروش جشنواره‌ای خود استراتژی فروش داشته باشید. برای مثال می‌توانید قبل از شروع سال جدید تعدادی محصول را به فروش برسانید و با صفر شدن زمان محصولات دیگری را برای چند روز معین جایگزین کنید و همین روال را تا آخر نوروز یا ماه فروردین ادامه دهید. افرادی که از سیستم‌های مدیریت محتواها مانند وردپرس، جوملا و... برای مدیریت سایت خود استفاده می‌کنند نیز می‌توانند به راحتی و با کمک فایل راهنمای داخل پکیج قالب، از این صفحه html استفاده کنند. برای سه محصولی که بیش از 70 یا 80 درصد تخفیف، به آنها تعلق گرفته است، قسمتی را قرار داده‌ایم که به شکلی جذاب و متفاوت این سه محصول را نمایش دهد که با کمک فایل راهنمای دانلود قالب وردپرس حرفه ای می‌توانید به راحتی آن را ویرایش کنید.

بنابراین برای صفحات فرود خود استراتژی فروش داشته باشید.

مزایای دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج اوستا | Avesta

5ee7446179a9f400202429ed.jpg
  • بهره‌گیری از فریمورک Bootstrap 4.1.3
  • سرعت لود بسیار بالا
  • کدنویسی HTML5 و CSS3 بهینه
  • استفاده از جی‌کوئری و جاوا اسکریپت‌های بهینه شده
  • سازگاری با مرورگرهای مختلف
  • فایل راهنمای استفاده از دانلود قالب وردپرس حرفه ای html و ویرایش آن
  • قابل استفاده در ایام مختلف سایت برای فروش محصولات
  • استفاده از فونت ایران سنس
  • استفاده از فونت آیکون Fontawesome
  • دارای شمارنده معکوس
  • نمایش پیام دلخواه پس از پایان شمارنده
  • قابلیت افزودن منو به دانلود قالب وردپرس حرفه ای با ویرایش فایل html
  • قابلیت ویرایش شماره تماس و ایمیل در فوتر
  • قابلیت تغییر تصاویر قالب
  • امکان تغییر رنگ‌ها با ویرایش فایل css
  • کاملاً ریسپانسیو و واکنشگرا در سایزهای مختلف نمایشگرها
  • مناسب فروش‌های جشنواره‌ای و مناسبتی
  • آپدیت رایگان و دائمی صفحه در زمان‌های مورد نیاز

 

چرا باید از لندینگ پیج اوستا استفاده کنید؟

اگر صاحب یک کسب و کار حرفه‌ای هستید اما نیاز به فروش بیشتر در ایامی مانند عید نوروز دارید، باید فعالیت و فروش خود را در دنیای مجازی نیز گسترش دهید و بهترین راه برای افزایش فروش در زمان‌های مختلف سال، طراحی فروشگاه اینترنتی است که بتوانید از سراسر کشور مشتریان زیادی را جذب خود و کالای خود کنید. همچنین نیاز هست در ایامی مانند سال نو برای فروشگاه خود از یک صفحه مجزا و جذاب استفاده کنید که فقط تعداد محدودی از محصولات خود را با تخفیف ویژه نوروز ارائه دهید که بهترین دانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج، همین دانلود قالب وردپرس حرفه ای اوستا می‌باشد.


آپدیت‌های صفحه فرود اوستا | Avesta

نسخه 1.1: 

  • ویرایش نمایش ریسپانسیو در سایز مانیتورهای بزرگتر از 1200 پیکسل
  • ویرایش نمایش ریسپانسیو باکس محصولات و تایمر در موبایل و تبلت

  نسخه 1.2: 

  • بروزرسانی دانلود قالب وردپرس حرفه ای برای عید نوروز 1399

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای لندینگ پیج Html اوستا

:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | Readabler

دانلود دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | Readabler

آموزش دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | Readabler , پشتیبانی 6 ماهه دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | Readabler

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | دانلود افزونه حرفه ای Readabler

Readabler

افزونه‌ای برای ارائه بهترین تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان سایت شما!

*******************************************

60716fc330104d0f9538e8b4.png

معرفی دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی یا readabler

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی یا readabler، افزونه‌ای است که دسترسی‌ افراد با نیازهای ویژه را به محتوای سایت شما افزاریش می‌دهد. Readabler یک راه حل سبک و قدرتمند برای افزایش قابلیت دسترسی به محتوا در هر سایت وردپرسی است. امروزه این مورد که سایت باید برای همه افراد (افراد سالم و افراد با قابلیت‌های ویژه) در دسترس باشد عاملی بسیار مهم است. طبق تحقیقات سازمان بهداشت جهانی: در سطح جهان، 1 میلیارد نفر دارای اختلال بینایی هستند که می توان از آن جلوگیری کرد یا هنوز به آنها پرداخته نشده است. این 1 میلیارد نفر شامل افرادی هستند که به دلیل آب مروارید (65.2 میلیون نفر)، گلوکوم (6.9 میلیون نفر)، تیرگی قرنیه (4.2 میلیون نفر) و رتینوپاتی دیابتی (3 میلیون نفر) دارای اختلال بینایی یا نابینایی از راه دور متوسط یا شدید هستند. دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی، محتوای موجود در وب سایت شما را برای افرادی که دارای مشکلات ادراکی، اختلالات شناختی، شنوایی یا بینایی هستند، قابل دسترسی می کند. با استفاده از بهبود خوانایی وردپرس (readable) شما می‌توانید مطمئن باشید که همه‌ی افراد می‌توانند از وبسایت شما استفاده کنند. در دانلود افزونه حرفه ای readabler تماما از JavaScript استفاده شده است، که این مورد باعث می‌شود با اکثر قالب‌ها و افزونه‌های وردپرسی سازگاری داشته باشد. همچنین به دانلود افزونه حرفه ای امکان کارکرد سریع در هر مرورگر مدرن در دستگاه تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه رومیزی را می‌دهد.

بخش‌های اصلی دانلود افزونه حرفه ای Readabler

تجربه کاربری


یکی از ویژگی های اصلی افزونه، بهبود خوانایی محتوا است. برای حل این مشکل، این پلاگین دارای تنظیماتی برای تغییر اندازه محتوای کل صفحه یا فقط برخی از انواع اِلِمان‌ها، به عنوان مثال، عنوان یا پاراگراف است. همچنین برای بهبود خوانایی، تنظیمات مربوط به افزایش فاصله خط و حروف و ترازبندی (راست، وسط و چپ) قرار گرفته است 

ویژگی های دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی

مطمئناً، قسمت مهمی از هر سایت تعامل با صفحه است که برای آن دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی وردپرس، حالت هایی را برای برجسته سازی متن‌ها و عناوین قرار داده است. همچنین یک ذره بین هم فراهم می کند که وقتی نشانگر ماوس را روی آن قرار دهید متن را بزرگتر می کند.

تجربه خوشایند بصری دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی


برای افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند، دانلود افزونه حرفه ای readabler گروهی از تنظیمات را برای بهینه سازی ظاهر کل صفحه یا عناصر جداگانه در صفحه ارائه می‌دهد. علاوه بر روشنایی، اشباع و حالت های کنتراست معمول، این دانلود افزونه حرفه ای می‌تواند سایت را در حالت سیاه و سفید تک رنگ کند. همچنین با تغییر رنگ قلم و پس زمینه، متن موجود را که در حالت معمول قابل خواندن نیست را در دسترس قرار می‌دهد.

دسترسی آسان


گروه بزرگی از تنظیمات برای بهبود قابلیت دسترسی به وردپرس برای افراد مبتلا به اختلالات جهت گیری. Readabler به طور خودکار صفحه را در زمان بارگیری تجزیه و تحلیل کرده و لیستی از تمام پیوندهای صفحه را ایجاد می کند. 

تجربه کاربری دانلود افزونه حرفه ای  Readabler

یکی از تنظیمات مهم در این گروه به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که چشمک می زند، مانند فیلم ها، انیمیشن های CSS و تصاویر متحرک GIF را خاموش کنید. نشانگرهای بزرگ به رنگ سیاه و سفید برای سهولت در پیمایش ماوس در این دانلود افزونه حرفه ای موجود است. چندین حالت برای انتخاب بهتر اشیا در حالت شناور (hover)، فوکوس و حالتی هم برای کنترل صفحه به وسیله صفحه کلید درست شده است. برای افرادی که نمی توانند از صفحه کلید برای تایپ متن استفاده کنند، ما یک صفحه کلید کامل مجازی به این پلاگین اضافه کرده‌ایم. این یک صفحه کلید روی صفحه است که با آن می توانید متن را با استفاده از ماوس یا صفحه لمسی وارد کنید.

دیکشنری آنلاین


برای افرادی که مشکل حافظه دارند یا تعریف چیزها و مفاهیم را فراموش می‌کنند، ویکی پدیا را به پلاگین اضافه کردیم. برای دسترسی به پایگاه دانش عظیم ویکی پدیا، باید صفحه کنترل دسترسی را باز کرده و یک کلمه بنویسید تا معنی آن در قسمت جستجو روشن شود. در عرض چند ثانیه، ویکی پدیا هر آنچه را درباره این چیز یا مفهوم می داند را نشان می دهد.  همه این‌ها بدون خروج از سایت شما انجام می‌گیرد.

حریم خصوصی


بخش مهمی از این امر این است که تنظیمات کاربر پس از ترک سایت ذخیره می شوند. این بدان معناست که شما نیازی به افزودن مورد جدید به سیاست حفظ حریم خصوصی سایت و خط مشی محافظت از داده خود ندارید و با GDPR و CCPA سازگار باقی می‌مانند.

تاثیر دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی روی سئوی سایت

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی به طور غیرمستقیم روی بهبود سئوی سایت شما تاثیر می‌گذارد. همه می‌دانند که تجربه کاربری خوب باعث می‌شود تا کاربر دوباره به سایت شما بازگردد و از مطالب سایت شما استفاده کند. همچنین باعث می‌شود کاربر سریع از سایت شما خارج نشود و مدت طولانی‌تری را در سایت شما سپری کند. این عوامل باعث می‌شوند تا گوگل رتبه بهتری به سایت شما بدهد. دانلود افزونه حرفه ای readabler با توجه به تنظیمات زیاد و کاربردی‌ای که دارد باعث می‌شود تا کاربران با محدودیت‌های ویژه یا مشکلات خاص و دیگر افراد، تجربه کاربری خوبی را در سایت شما داشته باشند و دوباره به سایت شما بازگردند.

تنظیمات گسترده، ساده و کاربردی

تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای  دسترسی کاربران

با استفاده از تنظیمات دانلود افزونه حرفه ای کاربران شما می‌توانند بسیاری از تغییرات را در سایت برای خودشان اعمال کنند. چکیده تنظیمات را در تصویر بالا مشاهده می‌کند. البته توجه داشته باشید این تنظیمات فقط در دستگاه خود کاربر و صرف خودش اعمال می‌شود و روی کل سایت و برای دیگر کاربران اعمال نمی‌شود.

سفارشی سازی مکان دکمه باز کردن پنل دسترسی

سفارشی سازی دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی Readabler

شما می‌توانید دکمه باز شدن پنل را در هفت نقطه راست بالا، راست وسط، راست پایین، وسط پایین، چپ پایین، چپ وسط و چپ بالا قرار دهید. مفید بودن این قابلیت زمانی حس می‌شود که شما از افزونه‌هایی برای پشتیبانی یا ... استفاده می‌کنید که آن‌ها هم دارای دکمه‌‌ی باز شدن در صفحات شما هستند.

سازگار با WCAG 2.0

سازگار با WCAG

WCAG کوتاه شده جمله Web Content Accessibility Guidelines می باشد، که به معنی راهنمای دسترسی به محتوای وب سایت است.

۵ پروفایل دسترسی مختلف دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی

دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی | دانلود افزونه حرفه ای  Readabler

۵ حالت برای افراد مختلفی که دچار صرع، ضعف بینایی، ناتوانی ذهنی و بیش فعالی هستند قرار گرفته است. با فعال کردن هر کدام از این گزینه‌ها تغییراتی اعمال می‌شود که سایت را برای این دسته از بازدیدکنندگان ایمن و قابل دسترسی می‌کند.

پنجره تنظیمات با قابلیت جابجایی (Draggable)

پنجره تنظیمات

کاربر می‌تواند پنجره‌ای که پس از کلیک روی دکمه باز می‌شود را با موس خود به جهت‌های مختلف بکشد.

تجربه عالی بصری

تجربه کار با دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی

در این قسمت کاربران می‌توانند عوامل بصری وبسایت را به وسیله گزینه‌هایی که قرار داده شده است بهبود دهند.

دیکشنری آنلاین

تغییر نشانگر پیشفرض

نشانگر های دانلود افزونه حرفه ای  Readabler

کاربران شما می‌توانند نشانگر پیشفرض را به نشانگر سیاه و یا سفید بزرگ تغییر دهند.

رابط کاربری مدرن، پیشرفته و ساده Readabler

رابط کاربری دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی

سازگار با تمامی مرورگرها

سازگار با همه مرورگرها

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی در تمامی مرورگرها تست شده است و کاملا از همه‌ی مرورگرها پشتیبانی می‌کند.

صفحه کلید پیمایش پیشرفته

صفحه کلید پیشرفته دانلود افزونه حرفه ای  Readabler

صفحه کلید مجازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن تایپ کنند. همچنین ما تنظیمات پیشرفته‌ای هم برای پیمایش در صفحه گذاشته‌ایم که شما می‌توانید کلیدهای ترکیبی‌ای تنظیم کنید و سپس کاربران می‌توانند با فشردن آن کلید‌ها به قسمت مورد نظر در صفحه پیمایش کنند.

سازگار با صفحه‌سازهای معروف

606951eb843a9d0df956a8b6.png

دانلود افزونه حرفه ای readabler با تمامی صفحه‌سازهای معروف سازگاری کامل دارد و خیال شما می‌تواند از این نظر راحت باشد.

استفاده کامل از جاوا اسکریپت، بدون حتی ۱ خط jquery

6069534792132b0eab089992.png

در دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی تمام اسکریپت‌ها با کدهای جاوااسکریپت نوشته شده است و هیچ Jquery استفاده نشده است. شما می‌توانید مطمئن باشید که هیچ خطای jquery در سایت دریافت نمی‌کنید.

کارکرد عالی در تمامی قالب‌های محبوب

سازگاری دانلود افزونه حرفه ای  بهبود خوانایی با همه ی دانلود قالب وردپرس حرفه ای   ها

دانلود افزونه حرفه ای در تمامی قالب‌های محبوب نصب شده و عمکلرد بسیار عالی و بدون مشکلی داشته است.

امتیاز و نظرات عالی در مارکت جهانی

دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی توانسته امتیاز ۵ را از سوی کاربران کسب کند و بازخورد‌های خوبی را دریافت کند. همچنین دانلود افزونه حرفه ای readabler جزو آیتم‌های پیشنهادی کدکنیون برای خریداران هم قرار گرفته است.

ویژگی‌های کلیدی دانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی (readabler)

  • تنظیمات انعطاف پذیر و حرفه‌ای
  • کاملا فارسی سازی شده
  • قابلیت کشیدن پنجره با موس (Draggable)
  • انیمیشن دکمه باز کردن پنل
  • تنظیمات برای تنظیم استایل دکمه
  • کد منطق با استاندارهای WCAG 2.0
  • سازگار با ویژوال کامپوزر، المنتور و ...
  • قابلیت های بسیار زیاد برای سفارشی سازی
  • رابط کاربری زیبا و مدرن
  • تست شده و سازگار با وردپرس ۵ به بعد
  • سبک و سریع
  • استفاده آسان

1.0.7 - 9 April 2021
Added Unites States Spanish (Hispanoamericano) language and 6 voice
Added options to click anywhere outside to close modal popup
Fixed Visual pleasing settings for Fusion Builder

 

1.0.6 - 19 March 2021
Fixed ADHD mode in Firefox
Increased popup z-index to 99999

 

1.0.5 - 13 March 2021
Added Catalan (Spain) language and 1 standard female voice
Added Afrikaans (South Africa) language and 1 standard female voice
Added Bulgarian (Български) language and 1 standard female voice
Added Latvian (Latvietis) language and 1 standard male voice
Added Serbian (Cрпски) language and 1 standard female voice
Added Icelandic (Íslensk) language and 1 standard female voice
Changed the way of loading Guzzle if another plugin already loads this library
Improved compatibility with WordPress 5.7

 

1.0.4 - 4 March February 2021
Added language choose for Wikipedia Dictionary
Added popup position setting for the first popup opening
Renamed "Screen-readers Compatibility Mode" to "Blindness Mode" 
آپلود عکسدانلود افزونه حرفه ای بهبود خوانایی | Readabler

:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | Webna Theme

دانلود دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | Webna Theme

آموزش دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | Webna Theme , پشتیبانی 6 ماهه دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | Webna Theme

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | پوسته خبری Webna | دانلود قالب وردپرس حرفه ای ایرانی خبری وردپرس | پوسته Webna دانلود قالب وردپرس حرفه ای ایرانی وب نا | پوسته مجله خبری وردپرس وب نا | دانلود قالب وردپرس حرفه ای راستچین Webna پوسته راست چین Webna 

5de2595837084d013624f1dc.jpg

معرفی دانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا 

دانلود قالب وردپرس حرفه ای وردپرس خبری وبنا  یک دانلود قالب وردپرس حرفه ای کاملا ایرانی و مدرن است که به شما امکان می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن صفحات خبری خودتان را ایجاد و با توجه به بالا بودن سئو قالب آن ها را به سرعت در گوگل ایندکس کنید. دانلود قالب وردپرس حرفه ای وبنا با صفحه ساز قدرتمند المنتور طراحی شده که با استفاده از آن می‌توانید هر نوع صفحه‌ای که لازم دارید را بسازید و بتوانید تمام بخش های صفحات ایجاد شده در دمو را جا به جه، تغییر یا حذف کنید. همچنین دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت دو زبانه طراحی شده و به راحتی می توانید سایت خبری خود را به چندین زبان مختلف ایجاد و ترجمه کنید.

5de259851c299101a112a734.jpg

ویژگی های پوسته Webna : 

در ادامه ویژگی ها و قابلیت های دانلود قالب وردپرس حرفه ای مجله خبری وبنا خدمت شما کاربران ارائه می گردد.

  • کنترل پنل کاملا فارسی و پیشرفته قالب
  • داری 9 فونت فارسی
  • پشتیبانی از ابزارک های وردپرس و برنامه نویسی ابزارک های اختصاصی و پیشرفته
  • دارای بسته نصبی آسان و نصب دمو با یک کلیک برای راه اندازی وب سایت مشابه دمو آنلاین
  • صفحه ساز زنده و حرفه ای Drag & Drop
  • امکان تغییر کپی رایت متنی در پانوشت
  • قابلیت اضافه کردن انیمیشن هنگام حرکت موس یا هنگام رسیدن اسکرول به بخش های مختلف سایت
  • نصب رایگان پوسته برای خریداران
  • به روز رسانی دائمی
  • راه اندازی سریع و آسان
  • کاملا ریسپانسیو مناسب موبایل و تبلت ها
  • قابلیت تغییر رنگ کامل سایت طریق پنل مدیریت
  • امکان ایجاد چند زبانه وب سایت ( این دانلود قالب وردپرس حرفه ای به صورت دو زبانه طراحی شده و به راحتی می توانید سایت خبری خود را به چندین زبان مختلف ایجاد و ترجمه کنید.)

 

آپلود عکسدانلود قالب وردپرس حرفه ای خبری وبنا | Webna Theme

:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 677 صفحه بعد