درگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی

درگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس

دانلود درگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس

آموزش درگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس , پشتیبانی 6 ماهه درگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

درگاه پرداخت پاسارگاد | درگاه پرداخت شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ووکامرس دانلود افزونه حرفه ای به بانک پاسارگاد | درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد

5e88405a10988700290821a2.png

  درگاه‌های بانکی هر سایت مهم ترین بخش امنیتی در فرآیند خرید وبسایت هستند که در صورت رعایت نشدن نکات ایمنی لازم، باعث بروز خسارات بسیاری خواهد شد. دانلود افزونه حرفه ای درگاه پرداخت ووکامرس پاسارگاد مطابق با آخرین تغییرات و توصیه‌های شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نوشته شده است تا اطمینان کامل را به کاربران از لحاظ امنیت به ارمغان آورد.

امکانات دانلود افزونه حرفه ای درگاه پرداخت پاسارگاد

عدم استفاده از کلید خصوصی به صورت فایل

درگاه پاسارگاد به کاربران خود کلیدی را جهت اتصال به درگاه ارائه می‌کند. این کلید کاملا خصوصی بوده و باید ازش محافظت شود. در این دانلود افزونه حرفه ای بر خلاف دانلود افزونه حرفه ای های رایگان که از فایل کلید برای اتصال به درگاه استفاده می‌کنند، از محتوای کلید استفاده می‌کند و کلید را داخل دیتابیس ذخیره می‌کند که این امر باعث افزایش امنیت درگاه خواهد شد.

تعیین برگه بازگشت خطا

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که در صورتی که در پرداخت دانلود افزونه حرفه ای به بانک پاسارگاد خطایی رخ داد، تعیین کنید که کاربر به کدام صفحه از سایت بازگردد.

تعیین نحوه انتقال به بانک

با استفاده از این ویژگی می‌توانید تعیین کنید که کاربر به صورت مستقیم به بانک متصل شود یا در صورت تمایل یک فرم جدید به کاربر نمایش داده شود و با ارسال آن فرم کاربر به بانک منتقل شو.

حالت رفع خطا

با فعال کردن این حالت، درگاه تنها دردسترس مدیران سایت خواهدبود وکاربران اجازه استفاده ازاین درگاه را نخواهند داشت. با فعال کردن این حالت، درگاه تنها دردسترس مدیران سایت خواهدبود وکاربران اجازه استفاده ازاین درگاه را نخواهند داشت.  

نمایش اطلاعات کامل پرداخت در صفحه سفارش

اطلاعات تراکنش شاپرک سفارش‌هایی که با این درگاه پرداخت شده باشند، به صورت کامل در صفحه ویرایش نمایش داده می‌شود که کار پیگیری پرداخت را بسیار ساده خواهد کرد. 

5e88406574aabe001651a442.png

         

آپلود عکسدرگاه بانک پاسارگاد برای ووکامرس



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: